p10 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Er det noen som har erfaringer med å kjøre med Thule Aerobar fast montert på bilen sin? Tenker spesielt på om de er helt lydløse? Merkes det på forbruket? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg har Thule Wingbar. Mest bråkete takstativet jeg noengang har hatt. Plystrer som et helv, spesielt i regn. Er montert korrekt, monteringsanvisning fulgt til punkt og prikke. Selv de gamle firkantrørene lagde mindre støy.Forbruk vet jeg ikke, orker ikke ha det på mer enn høyst nødvendig. Samme opplevelse på 2 forskjellige biler, Berlingo og Vectra C. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg har wingbar edge, her er det null lyd. Men sånt brukes selvsagt kun ved behov. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 En gang i tiden vurderte jeg Aerobar og endte opp med å kjøpe Whispbar i stedet. De lager ikke mye ekstra lyd i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå