Starcraft_RULES Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noen som vet hvilke program man bruker for A lage brett pA Counter-Strike, og hvor man laster det ned ? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 www.mapping.no Beste norske mapping siden Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du kan bruke et program som heter Worldcraft. Jeg veit ikke helt hvor du laster det ned, men du kan søke litt rundt. Du må huske på at det er en del vanskeligere enn feks level editoren på starcraft, men hvis du har erfaring fra slik fra før går det sikkert greit. Ellers så les tutorials! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hadde akkuratt tenkt å spørre om det samme...... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 www.mapping.no Beste norske mapping siden Ja oki, men hvilke program anbefaler du ? Valve Hammer Editor 3.5 beta ?? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Alt som du trenger å vite står på www.mapping.no , bare let litt rundt der så finner du guider og alt mulig annet. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bare så det er sagt, det er enormt vanskelig og lage skikkelige maps. I det hele tatt lage et map er vanskelig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har et seriøst problem på Hammer nå.. Jeg får ikke kovertert mappene til .bsp filer. Noen som hvet hvordan man gjør det????? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bare velg Run eller hva dt nå hver fra en eller annen meny, eller trykk på F9 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har gjort det men det starter ikke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå