Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal pimpe transporter


Anbefalte innlegg

Har en 1994 T4 transporter som skal fikses og pimpes til førstebil. Har begynt å pusse rust, men er litt usikker på hva jeg skal gjøre etter det. Har fått tak i alu-felger som mest sannsynlig blir lakkert svart. Det blir også montert et lite anlegg. Men jeg tenkte på eksteriør. Lakken er rød, men jeg tenkte å plasti dippe den. Jeg driver og tenker litt på hvilke fager som kunne vært tøft. Tenker litt på camo-look med gunmetal grey base og svart og en lysere gråfarge som camo-farger eller miliær grønn med svart og grunmetal grey som camo-farger. Men da står jeg igjen med lasterommet og skilleveggen som da blir rød. Hva kan jeg gjøre der som tåler litt slitasje. Legger en gummimatte på dørken, men veggene og taket. Kanskje folie? Kom med forslag på farge og hva jeg kan gjøre med lakken i lasterommet.

 

Kom også med forslag til andre ting jeg kan gjøre. Har ikke bestemt meg enda for om jeg skal senke den, men først må den på EU-kontroll så tar det etter det. Og for ordensskyld, jeg vil ikke ha harry-pimping. :-P Og hvis det skulle ha noe med saken å gjøre er det en 2,4 sugediesel med vanvittige 75 hk vi snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...