Froydiso Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) . Endret 31. januar 2016 av Froydiso Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Nei, eller jeg kan ihvertfall ikke gjøre det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Kommer vel litt an på hvordan det sluttet. For samboeren min og meg så kunne det det. Vi nærmest hatet trynet til hverandre en periode, før vi ble venner igjen, for så og finne tilbake til hverandre. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 De kan vekkes til live (gjerne ubevisst, som i mitt tilfelle, dessverre), men om det er gjensidig er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ei jente har vært forskjellige grader av forelsket i meg i mer enn to år. Vi har vært gode venner disse årene, og jeg har vært blind for at hun hadde følelser for meg. Hun fortalte meg om følelsene sine i desember, men vi forble venner, ikke noe mer. For et par uker siden var det som om en bryter skrudde seg på, og jeg forstod plutselig at jeg har veldig lyst til å ha dette mennesket i livet mitt, mer enn bare som god venn. Jeg er dog redd for om hun har lagt vekk sine følelser for meg og gått videre. Kan gamle følelser vekkes til live? Det hadde vært artig om noen her inne har vært borti noe sammenliknbart og vil dele sine erfaringer Selvfølgelig kan følelser komme tilbake. Lykke til Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Er nå vel bare å snakke med jenta det. Se kordan det utvikler seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Nei. Kom deg videre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kan gamle følelser vekkes til live? Det hadde vært artig om noen her inne har vært borti noe sammenliknbart og vil dele sine erfaringer Ja, så klart kan de det Vi er hukommelsen, og hvis du legger merke til deg selv i løpet av en dag, antar jeg at du vil finne at det dukker opp mange gamle minner som bevisstheten kan hekte seg på, produsere en følelse som er sterk nok til at du tror på den, og dermed blir du det du følte, selv om det ikke er der her og nu Lykke til! Lenke til kommentar
Froydiso Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) . Endret 31. januar 2016 av Froydiso 2 Lenke til kommentar
rillto Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Min erfaring er at gamle følelser vekkes til live ja. Men det gjør også de gamle årsakene til det første bruddet. Noe som fører til et brudd nummer to når hverdagen kommer snikende. Da har man kastet bort ikke en, men to perioder på samme misslykkede prosjekt. Men lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå