Dr_Ost Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg rakk såvidt å bli med i dette forumet før det skiftet skall, men det var lenge nok til at jeg ble glad i funksjonen "vis ubesvarte innlegg". Makan til Barmhjertig-samaritan-funksjon skal man vel lete lenge etter. Hvor har den tatt veien? Er det bare min innkompetanse og latskap som skiller meg fra dette utopia'et av hjelpsomhet, eller er den faktisk borte...? hjelp oss og hjelpe da, moderatorer... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Helt enig! Savner denne funksjonen sterkt fra det gamle forumet! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Ble ikke en tilsvarende tråd startet for litt siden? Edit: Ops, sorry... tok litt feil... Endret 4. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
inSain Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg er ny medlem, men den knappen hørest veldi søt ut Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Savner en slik kanpp i tillegg til neste knapp i tråder med flere sider..! Kanskje dette kommer i IPB 2.0 ? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg lurer på om det er noe nytt angående denne saken, ingen admins eller mod's som har gitt sine 2 cent enda. Som trådstarter sier, dette er virkelig en av de bedre funksjonene det gamle forumet hadde. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 finnes en egen ønsketråd i tilbakemeldinger om forumet, og der er knappen ønsket. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 finnes en egen ønsketråd i tilbakemeldinger om forumet, og der er knappen ønsket. sikkert blitt tatt opp mange ganger men en liten ting\greie som indikerer at brukeren er online , hadde også vært veldig kjekt En grønn lampe eller noe Jeg har sett screen shot av en på forumet som har vist det ''nye" forumet og der så jeg det var en sånn status bar Ol. Håper denne kommer snart vis det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå