Fotoskrulla Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Mellom bygene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Ett fint utsiktsbilde fra Ellingsøya som er den nordligste øya i Ålesund kommune, med ca 2400 innbyggere. Øya er forbundet til fastlandet i øst med bro over Taftasundet. Har du tatt bildet fra Myklebusthornet som er 329 moh ? En trenger ikke være lokalkjent når en har Google:D Forøvrig ett bilde med fint lys og god dybde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Rolf kom meg i forkjøpet......:-( Flott landskap som er flott foreviget. Likte fargetonene her, da særlig overgangen fra det solfylte grønne til det mørke partiet som er overskyet. (hvis du skjønner hva jeg mener.....) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Ser du liker deg i høyden, flott utsikt. flott bilde. Som nevnt tidligere, evne til å finne gode ståsteder og se hva som egner seg fotografisk synes å være et naturlig talent hos deg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Ett fint utsiktsbilde fra Ellingsøya som er den nordligste øya i Ålesund kommune, med ca 2400 innbyggere. Øya er forbundet til fastlandet i øst med bro over Taftasundet. Har du tatt bildet fra Myklebusthornet som er 329 moh ? En trenger ikke være lokalkjent når en har Google:D Forøvrig ett bilde med fint lys og god dybde. Mvh. Rolf Rolf kom meg i forkjøpet......:-( Flott landskap som er flott foreviget. Likte fargetonene her, da særlig overgangen fra det solfylte grønne til det mørke partiet som er overskyet. (hvis du skjønner hva jeg mener.....) Ser du liker deg i høyden, flott utsikt. flott bilde. Som nevnt tidligere, evne til å finne gode ståsteder og se hva som egner seg fotografisk synes å være et naturlig talent hos deg. Vennlig hilsen Ragnar Heisann gutter! Dette bildet er tatt fra Sperrenakken (320moh) mot Myklebusthornet som dere ser som den nærmeste haugen. Gikk ut dit etter dette bldet ble tatt. Ellingsøya er forbundet med Ålesund mot vest via undersjøisk tunnell. Ålesund skimtes til venstre i bildet. Øya er også forbundet til naboøyene Valderøya, Vigra, Giske og Godøya via undersjøisk tunnell. Kule greier! Hyggelig å høre fra dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Vakkert landskapsbilde med en flott himmel og som viser at selv gråværsdager er gode fotodager. liker dette. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Vakkert landskapsbilde med en flott himmel og som viser at selv gråværsdager er gode fotodager. liker dette. Mvh Alec Ja, det har du rett i, for det første så blir naturens farger klare og fine og for det andre så blir det lettere en fin himmel som ikke blir utbrent. Hyggelig at du tittet innom meg i dag også! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Skikkelig lekkert damen. Du har jo allerede et panoramaformat så kanskje gjør det ikke noe om du tar litt til og klipper under det blå hølet bortunder venstrekårnern. Da følger flere slike små med så om ikke dybdefølelsen øker så blir det renere og roligere oppunder kanten. Men Author bestemmer - som alltid. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg