danielsc Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Hei. Hva kjøper jeg for å dekke til røde kviser? er det concealer/foundation elns? hvilken burde jeg skaffe of fra hvilken butikk? takk Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Jeg tror en concealer vil være det beste i ditt tilfelle siden du sier at du bare vil dekke kviser og ikke jevne ut hud tonen i hele ansiktet ditt(da trenger du fundation). Du kan også bruke begge deler hvis du vil ha ekstra dekning. Du kan kjøpe det på nett eller i mange vanlige butikker som H&M, Cubus, apotek osv. Hvilken fundation/concealer du burde kjøpe er litt vanskelig å svare på når jeg ikke vet hvilken hudtype du har. Endret 13. juni 2015 av koosepus Lenke til kommentar
danielsc Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Jeg tror en concealer vil være det beste i ditt tilfelle siden du sier at du bare vil dekke kviser og ikke jevne ut hud tonen i hele ansiktet ditt(da trenger du fundation). Du kan også bruke begge deler hvis du vil ha ekstra dekning. Du kan kjøpe det på nett eller i mange vanlige butikker som H&M, Cubus, apotek osv. Hvilken fundation/concealer du burde kjøpe er litt vanskelig å svare på når jeg ikke vet hvilken hudtype du har. takk for svar. jeg vil si jeg har fet hud Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Bare sier ifra; du må bruke litt tid på å mixe og matche, ellers vil resultatet bli forferdelig. Jeg vil anbefale deg å spørre en søster eller en venninne eller noe sånt om hjelp første gang, de kan også hjelpe deg med å finne produkter som kan hjelpe.Ellers er det jo best å spise sunt og vaske fjeset, kan også være fint å ha en god, dyrere hudkrem som kan dempe rødheten, finnes kremer reseptfritt for f.eks eksem og rød hud, kanskje den kan roe ned rødheten så du slipper å sminke deg? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg tror en concealer vil være det beste i ditt tilfelle siden du sier at du bare vil dekke kviser og ikke jevne ut hud tonen i hele ansiktet ditt(da trenger du fundation). Du kan også bruke begge deler hvis du vil ha ekstra dekning. Du kan kjøpe det på nett eller i mange vanlige butikker som H&M, Cubus, apotek osv. Hvilken fundation/concealer du burde kjøpe er litt vanskelig å svare på når jeg ikke vet hvilken hudtype du har. takk for svar. jeg vil si jeg har fet hud Hvis du har fet hud burde du se etter produkter som er fri for oljer. Ofte merket 'Oil free'. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 ikke gjør det, man ser at du har gjort det og det er enda mer flaut enn å ha kviser Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Det vil se dumt ut, du vil også risikere at du får fler kviser. Endret 14. juni 2015 av Heradon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå