Ingriiidd Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Heisann! Jeg har barbert leggene mine i maange år, men jeg har aldri turt å barbere lårene mine. Dette er fordi at jeg er redd for at hårene skal vokse ut stive og mørke, slik som på leggene. Og da kommer det jo til å være dobbelt så mye slit når jeg må barbere lårene mine i tillegg. Men jeg er så lei av å ha "hårete" lår, selv om de er lyse (men du ser dem godt). Er det at hårene kommer til å vokse ut mørke og stive bare en myte? Noen personlige erfaringer med å begynne å barbere lår? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Du kan epilere. Gjør vondt, men resultatet varer like lenge som med voksing, og de vokser ikke ut før sånn 3-4 uker senere Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Eller du kan bryte med tullete normer og skippe barbering/hårfjerning helt. 2 Lenke til kommentar
PBinnern Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 mm, hårete legger er digg <3 ^^ 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Jeg barberer ikke lårene, har sånne lyse hår som du beskriver. Har ikke tenkt til å begynne heller, nok pes å holde leggene i halvveis stand . Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Hårene vokser selvsagt ikke ut med en annen farge. Imidlertid vil tuppen av håret være tykkere, ettersom du har barbert av den mye, tuppen som var der naturlig, og den nye tuppen egentlig er midten av håret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Hår blir ikke kraftigere, mørkere eller mer av å barbere, det er bare en myte. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hår blir ikke kraftigere, mørkere eller mer av å barbere, det er bare en myte. Riktig. Hvis ikke så hadde jo de som begynner å bli tynne i håret bare kunne barbere det tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå