saks6 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Hei☺ Går det an å ta alt av båtførerprøven på nett og få det i posten, eller må man til et kurs/prøvelokale? ( På forhånd takk☺ Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Det er vanlig å rope til kløner i trafikken: "Har du fått lappen i posten?" Må en begynne med det samme på sjøen? 1 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 http://www.redningsselskapet.no/kurs/b%C3%A5tf%C3%B8rerkurs-p%C3%A5-nett Der står det litt om den Greit å ta et nettkurs først for å lese seg opp. Eksamen må utføres ved et godkjent testsenter. For 4 år siden når jeg tok båtfører prøven tok jeg først et sånt nettkurs, husker ikke hvilken side det var igjennom. Ser ut som om det er flere sider man kan ta et slikt kurs på nå Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Hvordan foregår testen? Er det flere personer i en sal? Skriver du på ark? Er det alternativ eller skal du skrive selv? Endret 13. juni 2015 av saks6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Har sett at endagskurs på dette hvor man gjør alt på en dag... Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Når jeg tok testen satt jeg alene på rommet, men kan sikkert være flere også. Bor på en liten plass. Testen mener jeg var på datamaskin, akkurat som hos biltilsynet på en måte om du har tatt sertifikat der. Fikk også utdelt kart og sånn for å måle opp avstand på kart. Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Er det alternativ på spørsmålene? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Begynner å bli noen år siden, men var testleder for båtførerprøven på nett for Norsk Test, og hos de var det alternativer på spørsmålene! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Det var alternativer når jeg også tok prøven. Lenke til kommentar
Sonray Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hei, avla båtførertesten selv i fjor høst. Meldte meg opp til eksamen hos Røde Kors med en kompis, var kun han og jeg pluss en av de som jobbet der(frivillig tror jeg). Testen forgår på datamaskinen og det er svaralternaltiver, i tilegg får man et kart som hjelpemiddel blant annet på navigasjonsspørsmålene. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå