Br?stopp Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Jeg klarte å slette et SD kort som brukes til et Bildiagnose-instrument. Er det noen som personlig har erfaring med et program som kan anbefales. I og med at det ikke er helt vanlige filer som lå på dette SD-kortet, antar jeg at jeg trenger et program som kan litt mer enn å finne igjen bilde og dokumentfiler. Gratis er best, men må jeg kjøpe, så er det vel ingen vei utenom. Jeg har aldri brukt et slikt program, og lurer derfor på om jeg bare har et forsøk på å rekonstruere filene. Jeg innbiller meg at ordtaket: "jo flere kokker - jo mer søl" gjelder her. Tar gjerne i mot tips. Til orientering, så er ikke minnekortet formatert, men jeg har dessverre lagt inn en eldre versjon av det samme programmet som ble slettet. Innbiller meg at recoveryprogrammet blir litt "forvirret". Dette programmet er foreløpig ikke slettet fra kortet På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Jeg pleier å bruke Recuva, men siden kortet er skrevet til er sjansen stor for at du har overskrevet filene. Da hjelper det ikke en gang om du tenner fem svarte lys og ofrer en geit. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Takk for kjapt svar. De filene som er skrevet over skal være på kortet, Får håpe programmet finner de resterende. De er slettet i Diagnoseboksen, og ikke på PC'n. Hadde vært litt enklere da. Jeg forsøker som sagt, og gir tilbakemelding. Geita er allerede ofret. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Hei igjen! Programmet fungerte som bare det. Alt er oppe og står igjen. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 No problem. Glad for å kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå