Gå til innhold

When Volcanoes make abstract 109

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger i første rekke merke til varme, mettede farger.

Kan også se ut som en okse hvor munn og øye kommer godt fram. Ofte gir stein/heller med mer muligheten til fantasere seg fram til forskjellige dyre/menneskeandsikter. På heller i en peis på hytta ser jeg 4-5 forskjellige dyreandsikter (må riktignok legge til litt fantasi og godvilje)

Men det var/er kanskje ikke det du tenkte på da du laget dette bildet.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Legger i første rekke merke til varme, mettede farger.

Kan også se ut som en okse hvor munn og øye kommer godt fram. Ofte gir stein/heller med mer muligheten til fantasere seg fram til forskjellige dyre/menneskeandsikter. På heller i en peis på hytta ser jeg 4-5 forskjellige dyreandsikter (må riktignok legge til litt fantasi og godvilje)

Men det var/er kanskje ikke det du tenkte på da du laget dette bildet.

Vennlig hilsen Ragnar

Joda, Ragnar.

Jeg forsterka bare noe som allerede var der.

Roar

Lenke til kommentar

Dagens bilde: Dette ser ut som en fisk tenkte jeg når jeg så bildet i liten størrelse. Nærmere iakttagelse avslørte en fjell-lignende tekstur og spennende fargekombinasjon. I mitt hode ble derfor den umiddelbare koblingen at dette må være en ?steinbit?. Men det er ingen fasit her, bare mange forskjellige tolkninger. Det er nettop muligheten for forskjellige tolkninger som gjør at bildet engasjerer og holder på oppmerksomheten. Godt avstemt fargepalett sørger for at bildet oppleves som harmonisk og dekorativt.

Lenke til kommentar

Dagens bilde: Dette ser ut som en fisk tenkte jeg når jeg så bildet i liten størrelse. Nærmere iakttagelse avslørte en fjell-lignende tekstur og spennende fargekombinasjon. I mitt hode ble derfor den umiddelbare koblingen at dette må være en ?steinbit?. Men det er ingen fasit her, bare mange forskjellige tolkninger. Det er nettop muligheten for forskjellige tolkninger som gjør at bildet engasjerer og holder på oppmerksomheten. Godt avstemt fargepalett sørger for at bildet oppleves som harmonisk og dekorativt.

Takker så mye for tilliten, Boss.

Kan forresten nevne at noen har sett dette som et lam også.

Sjøl så jeg det mer som kanskje et forhistorisk dyr eller vesen som nå er utdødd.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Gratulerer Roar !!! med dagens bilde .

Synes både form og farge kan minne litt om en dinosaur.

Men i mangel på noen fasit blir det bare fantasibasert gjetning fra min side.

Flott bilde , liker det.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...