Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 When Volcanoes make abstract 109 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Legger i første rekke merke til varme, mettede farger. Kan også se ut som en okse hvor munn og øye kommer godt fram. Ofte gir stein/heller med mer muligheten til fantasere seg fram til forskjellige dyre/menneskeandsikter. På heller i en peis på hytta ser jeg 4-5 forskjellige dyreandsikter (må riktignok legge til litt fantasi og godvilje) Men det var/er kanskje ikke det du tenkte på da du laget dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Legger i første rekke merke til varme, mettede farger. Kan også se ut som en okse hvor munn og øye kommer godt fram. Ofte gir stein/heller med mer muligheten til fantasere seg fram til forskjellige dyre/menneskeandsikter. På heller i en peis på hytta ser jeg 4-5 forskjellige dyreandsikter (må riktignok legge til litt fantasi og godvilje) Men det var/er kanskje ikke det du tenkte på da du laget dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Joda, Ragnar. Jeg forsterka bare noe som allerede var der. Roar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Dagens bilde: Dette ser ut som en fisk tenkte jeg når jeg så bildet i liten størrelse. Nærmere iakttagelse avslørte en fjell-lignende tekstur og spennende fargekombinasjon. I mitt hode ble derfor den umiddelbare koblingen at dette må være en ?steinbit?. Men det er ingen fasit her, bare mange forskjellige tolkninger. Det er nettop muligheten for forskjellige tolkninger som gjør at bildet engasjerer og holder på oppmerksomheten. Godt avstemt fargepalett sørger for at bildet oppleves som harmonisk og dekorativt. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Velfortjent honnør til deg Roar. Gratulerer med dagens !!! Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Grattis ned Dagens:-) Var på tide! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Dagens bilde: Dette ser ut som en fisk tenkte jeg når jeg så bildet i liten størrelse. Nærmere iakttagelse avslørte en fjell-lignende tekstur og spennende fargekombinasjon. I mitt hode ble derfor den umiddelbare koblingen at dette må være en ?steinbit?. Men det er ingen fasit her, bare mange forskjellige tolkninger. Det er nettop muligheten for forskjellige tolkninger som gjør at bildet engasjerer og holder på oppmerksomheten. Godt avstemt fargepalett sørger for at bildet oppleves som harmonisk og dekorativt. Takker så mye for tilliten, Boss. Kan forresten nevne at noen har sett dette som et lam også. Sjøl så jeg det mer som kanskje et forhistorisk dyr eller vesen som nå er utdødd. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Min første tanke var nå en fisk da, men uansett et flott og dekorativt bilde! Grattis med dagens, det var vel fortjent! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Grattis med dagens Roar ! Ett stilig bilde i typisk Kneppen-stil. Det minner utvilsomt om ett eller annet slags hode Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Gratulerer Roar !!! med dagens bilde . Synes både form og farge kan minne litt om en dinosaur. Men i mangel på noen fasit blir det bare fantasibasert gjetning fra min side. Flott bilde , liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Gratulerer med dagens, velfortjent Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 KULT!! Gratulerer med dagens bilde Roar! Velfortjent! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Så en fisk jeg også.. Gratulerer med Dagens Bilde, det var jamen fortjent. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg