Gå til innhold

Wifi på samsung-enheter

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sliter med å få tilkoblet min samsung-telefon og min samsungtab på trådløsnettet hjemme.

Jeg får koblet til, og får ip-adresse, men får likevel ikke brukt nettet.

Både telefonen og taben fungerer fint på andre trådløse nett, samt at våre apple-produkter fungerer fint på nettet hjemme.

Jeg har fiber gjennom get, og har trådløs ruter på fibersentralen, pluss at jeg har innebygd trådløsruter i tv-dekoderen (getbox 2)

Jeg får samme problem uavhegig av hvilke av disse jeg kobler til.

Har vært i kontakt med get flere ganger uten at de kan se noe feil eller komme med noen forslag.

Noen forslag på hva jeg kan gjøre for å løse dette?

Mvh Ørjan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Har også opplevd at flere Galaxy tab og Samsung telefoner sliter med mitt WiFi hjemme. Må være at den Wifi brikken Samsung bruker ikke er kompatibel med min router. 

Lenke til kommentar

Har du vært inne på ruterne og sett på innstillingene? Prøvd å endre kanal? Sette fast 802.11g eller n?

Krypteringsnøkkel som inneholder spesielle tegn er ofte det som stopper enkelte devicer.

Ingen har slått på MAC-control uten at du vet det?

Lenke til kommentar

Takk for forslag!

Skulle gå inn i ruteren på getboxen nå, for å prøve å endre litt, men kommer ikke inn!

Har koblet nettverkskabel fra boksen til pc og skrevet inn 192.168.0.1 i nettleseren som beskrevet på get sine sider, men får bare tidsavbrudd! :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...