Gå til innhold

Problem med direct x 9

Lapette

Anbefalte innlegg

Jeg installerte i dag direct x 9.0, lastet ned fra microsoft sin server... Jeg skirver dette på vegne av en kamerat, som har radeon 9600 pro, kjøpt i høst!

Når vi restarter dataen etter installasjonen av directx, er skjermen skurrete av rød striper og alle spill loker fullstendig!!!

Avataren min(christina aguilera :p: ) blir helt rød!

Hva i alle dager kan være galt?

Kortet støtter jo directx 9?!

Jeg har funnet en mappe i c:\windows\system32 som heter directx, kan det hjelpe å slette denne, hvis ikke, viossen dille uninstallerer man directx?

Plis svar så fort som mulig..

Hilsen Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og innstaler direct x 9b versionen på Microsoft Update!

Btw: avataren din Lapette er over 6k!

Avatarer skal ikke overstige 80*80 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette. Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk for å gjøre den mindre

;)

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Har testet frem og tilbake på diverse catalyst drivere uten resultat. Jeg kjørte deretter dxdiag og directdraw. Her låste hele skjermen seg i flimmer. Konklusjonen min er at d er DirectX som skaper problemene. Har den dag i dag ikke løsning åp problemet. Jeg tror forøvrig at dette kun gjelder brukere med LCD skjerm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...