Lapette Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg installerte i dag direct x 9.0, lastet ned fra microsoft sin server... Jeg skirver dette på vegne av en kamerat, som har radeon 9600 pro, kjøpt i høst! Når vi restarter dataen etter installasjonen av directx, er skjermen skurrete av rød striper og alle spill loker fullstendig!!! Avataren min(christina aguilera : ) blir helt rød! Hva i alle dager kan være galt? Kortet støtter jo directx 9?! Jeg har funnet en mappe i c:\windows\system32 som heter directx, kan det hjelpe å slette denne, hvis ikke, viossen dille uninstallerer man directx? Plis svar så fort som mulig.. Hilsen Christian Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 GeForce kommer til å spise deg til middag... prøv å kjøre system fra sist fungerende settings, det funket for meg prøv også å skru pcen av å på to ganger. Som sagt Geforce spiser deg scott... vend om! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 ?! Jeg snakker om radeon 9600, tulling Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Prøv og innstaler direct x 9b versionen på Microsoft Update! Btw: avataren din Lapette er over 6k! Avatarer skal ikke overstige 80*80 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette. Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk for å gjøre den mindre Lenke til kommentar
nadz79 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har samme problem. Har testet frem og tilbake på diverse catalyst drivere uten resultat. Jeg kjørte deretter dxdiag og directdraw. Her låste hele skjermen seg i flimmer. Konklusjonen min er at d er DirectX som skaper problemene. Har den dag i dag ikke løsning åp problemet. Jeg tror forøvrig at dette kun gjelder brukere med LCD skjerm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå