Gå til innhold

Hvor har du telefonen når du trener?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jogging: Armbånd. Har en tlf med rundt 5" skjerm og den klasker og hopper en del selv i en passe stram treningsbukse. Jeg opplever også at den blir fuktig de få gangene jeg har hatt den i lomma.

Ski: Går lite på ski, men der har jeg pleid å ha den i jakkelomma rett over hofta. Når man går på ski er det stort sett rimelig kaldt og her får den litt mer kroppsvarme. Sist jeg gikk på ski hadde dama iPhonen sin i en utenpåliggende lomme som mao ikke hadde noe særlig kroppskontakt og da ble den så kald at den streika (den kom seg da vi kom tilbake). 

Sykling: I drikkesekken (Camelbak-kopi). 

Bruker alltid trådløst headset så ledningen blir ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Jogger/Sykler/går på ski med iPhonen i jakkelomma. Er det for varmt, eller jeg trener styrke, så bruker jeg en eldre iPod Shuffle jeg bare klipser på slik at den ikke er i veien for vekter.

Hadde et armbånd til min iPod Nano for 10 år siden... Men selv det syntes jeg var i største laget å ha på armen, så har egentlig aldri vurdert å løpe rundt med iPhonen på samme måte.

Lenke til kommentar

På korte løpeturer så har eg mobilen i ett belte laget for løping. Det er behagelig å ha på, passe vannavisende og sitter godt på kroppen(sklir ikke). På lengre løpeturer har eg mobilen i en lomme i CamelBak'en.

Mobillommer til å ha på armen fordrar eg ikke. Har alltid problemer med at de flytter på seg. Og skal eg unngå at de flytter på seg blir de så stramme at det til slutt gjør vondt. Jakkelommer er det ikke alltid eg har, og har eg det er det plagsomt med mobilen der - men eg bruker det til nøds om eg er på reis og har glemt løpebelte hjemme.

Bruker nå og Z3Compact, som tåler litt fuktighet, svette og regn. Anbefales så slipper man å være bekymret for det :)

I tillegg bruker eg JayBird Bluebuds X til musikk og tilbakemeldinger fra Endomondo, og Pebble smartklokke for å vise treningsinformasjon samt pause/fortsette treningsøkta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...