burnzero Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) H Endret 6. februar 2016 av burnzero Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Bevares, om du faktisk klarer å generere noe særlig på å samle tomflasker så kjør på! Men det høres ikke ut som det lureste du kan finne på dersom du ønsker ekstrainntekt. Men det kommer jo litt an på hva du definerer som ekstrainntekt?? Lenke til kommentar
burnzero Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 nei noen hundelapper i måneden er jo oppnåelig har jeg funnet ut.En til jobb er uaktuelt grunnet min situasjon. Den skal jeg ikke gå nærmere inn på. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Burde glatt gå å få "noen hundrelapper i måneden" hvis du trives med å rote i søpla eller å plage folk som sitter i parken i finværet. Lenke til kommentar
burnzero Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 hehe nei plage folk i parken gjør jeg ikke. Er såpass flau over det at jeg går når det ikke er folk ute. Å rote i søppelkasser kan vel gjøres uten å krave Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Spar flaskene til de som ikke har en jobb. De 100 kronene kan være forskjell på liv og død, du overlever med lønna du får. Lenke til kommentar
burnzero Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 overlever så vidt det er. Å dessuten så erdet veldig få flaskesamlere derjeg bor. De fleste vanker i by området. har faktisk kun 350,-kroner å leve for når alle regninger og mat et betalt. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ser ikkje noke problem med å samle tomgods, men det tar mykje tid i forhold til inntjening. Men samtidig kan det være ganske lukrativt dersom du plukker flasker på rette plassane, som feks på eit uteområde der det har vært fest, langs gangstier der det ikkje har vært folk å plukka flasker på ei stund, osv. Flaskesamling kan godt være en hobby som alt anna, miljøvennlig er det også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå