Karl Erik Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Elvelangs Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Spennende med buene i taket og graffitidekorasjonene som stilig avslutning på de samme buer. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Det er et tøft sted og jeg liker godt hvordan du bruker vidvinkelen og valg av ståsted til å skape en kul effekt. Tror for øvrig at dette bildet kunne fungere bra i sort-hvitt også. Det er mange gode komponenter i dette bildet som jeg liker: buene, grafittien, linjene, personen og ikke minst lys og skyggespillet. Men jeg er litt uenig i komposisjonen. Det blir kanskje litt mange linjer og motiv uten en overordnet komposisjon som setter det i system. Det er nesten så jeg lurer på om det blir bedre om bildet blir delt i to på midten. Da får du et bilde som spiller på buene og grafittien og ett bilde som utnytter de diagonale linjene og personen i bevegelse. Nå blir det veldig mye informasjon i en bildeflate. /Det kan hende at jeg overanalyserer, men jeg håper det kan være nyttig info til ettertanke/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Kreativ og spennende komposisjon , fin dybde i bildet. Den uskarpe personen som haster avgårde er prikken over i'en . Mvh Alec Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Spennende med buene i taket og graffitidekorasjonene som stilig avslutning på de samme buer. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det, Ragnar! Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Det er et tøft sted og jeg liker godt hvordan du bruker vidvinkelen og valg av ståsted til å skape en kul effekt. Tror for øvrig at dette bildet kunne fungere bra i sort-hvitt også. Det er mange gode komponenter i dette bildet som jeg liker: buene, grafittien, linjene, personen og ikke minst lys og skyggespillet. Men jeg er litt uenig i komposisjonen. Det blir kanskje litt mange linjer og motiv uten en overordnet komposisjon som setter det i system. Det er nesten så jeg lurer på om det blir bedre om bildet blir delt i to på midten. Da får du et bilde som spiller på buene og grafittien og ett bilde som utnytter de diagonale linjene og personen i bevegelse. Nå blir det veldig mye informasjon i en bildeflate. /Det kan hende at jeg overanalyserer, men jeg håper det kan være nyttig info til ettertanke/ Dette var veldig gode tilbakemeldinger, Mikael. Takk for det. Å dele opp bildet, slik du er inne på, høres fornuftig ut. Etter å ha tenkt over innspillene dine, ser jeg at jeg i min iver etter å følge oppskriften, blir litt for ivrig etter å får med mest mulig. Sikkert typisk nybegynnerfeil Det gir jo ikke alltid det beste resultatet. Mvh Karl Erik Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Kreativ og spennende komposisjon , fin dybde i bildet. Den uskarpe personen som haster avgårde er prikken over i'en . Mvh Alec Takk for det. Glad du likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg