tigerdip Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg får ofte denne: "Administratorene har begrenset antall søk. Vent 10 sekunder før du prøver igjen". Det er litt irriterende å få den bare fordi jeg skal titte innom "mine innlegg" en kjapp tur før jeg går videre til "vis nye innlegg". Er den begrensiningen viktig ? Den er i alle fall plagsom. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *agreed* Bruker også akkurat dem to knappene flittig og ser den meldingen mange ganger daglig. Get it away from me! :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Synes det er en helt ok funksjon. Så vidt så jeg vet så er denne funskjonen lagt til for å forhindre belastningen på serveren. Enkelte forum har begrensninger for å få minimalt belastning på server-maskinen og for å forhindre spamming satt en grense på 45 sekunder der man ikke kan poste inlegg etter at man har lagt inn en thread eller svaret på et innlegg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 45 sekunder!? Den var drøy da.... Tigerdip og Blib: Driftet en server med massiv trafikk før eller? Trust me - det avlaster servern noe sinnsykt i perioder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå