Trondz1 Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Da tok jeg ut di to ram brikkene nermest CPU (noe Google foreslo) og nå kommer jeg faktisk inn til bios, men ikke lengre.Der får jeg beskjed om: CPU fan error! Press f1 to run setup.Så nå har jeg prøvd mye forskjellig CPU fan instillinger men får fortsatt bare samme beskjed.Noen vært borti det samme? Edit: hvis jeg satt cpu fan lover speed limit til ignore så er alt i orden da er det bare og finne ut av hvorfor ikke di to ram brikkene nermest cpu kan være i =/ Endret 13. juni 2015 av Trondz1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Ja. Det er den som varsler for at cpu fan har for lav rpm. Bare gå inn i biosen og sett den på ignore hvis du ikke vil at den skal varsle deg om det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Har du byttet spor til RAM? Bare prøvd én brikke om gangen? Edit, glem det. Mobilen gikk ikke til nyeste innlegg. Endret 13. juni 2015 av Quote Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Hvis alle delene dine fungerte fint før du byttet kabinett, og eneste delene du tok av hk var dine 980. Da vil jeg anta det må være noe feil med hvordan du har plugget i dine kabler etter å ha byttet kabinett. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Alt er i orden igjen nå, jeg tok av og på CPU blokka og fungerer alt knirkefritt. Merkelig :-P Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Da hadde du vel noen luft bobler som gjorde det ble dårlig kjøling/kontakt mellom cpu og kjøle-elementet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Gammal tråd: Men han skrudde på blokka for hard, enn at kontakten mellom cpu og blokk skulle forårsake det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå