Monica Jansen Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Nå har jeg redigert bort nettsiden. Jeg gleder meg til posten kommer på onsdag. Da får jeg nusselige store landsnegler. Endret 12. juni 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 i call bullshit, forumet er helt tomt. Averterer for sitt eget forum på diskusjon? 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Vell, nå skriver hun ganske tydelig; så JEG har laget... Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 i call bullshit, forumet er helt tomt. Averterer for sitt eget forum på diskusjon? Er det et problem, kanskje? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Retningslinjene sier: Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 Retningslinjene sier: Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Ok. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Moderatormelding Tråden stenges da den ikke har noe formål. Kommentering av moderering tas på PM eller i kategorien for tilbakemeldinger. Endret 12. juni 2015 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg