papegøya Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Hei Som tittelen sier lurer jeg på om noen har noen artige og kreative underholdningstips til en konfirmasjon. Min kusine skal konfirmere seg til høsten, og da har mine tre søsken og jeg bestemt oss for å gjøre noe artig og humoristisk som vil gi henne en minnerik opplevelse. Hun er enebarn, og vi vil derfor vise henne hvor mye vi setter pris på å ha henne som vår kusine. Jeg tar imot alle ideer og tips, så bare å komme med forslag. (Helst ikke noe som innebærer sang og dans, noe vi ikke mestrer i det hele tatt) Takk på forhånd Endret 12. juni 2015 av papegøya Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Strippeshow og drikkeleker. 3 Lenke til kommentar
papegøya Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 Tenkte noe enda mer kreativt. Noe mer originalt Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Å vise frem kleine babybilder er alltid en klassiker. - Her sitter hun på potte. Hun har nettopp sluttet med bleier bare fem år gammel. Flink jente. Se så stolt hun er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå