Gå til innhold

asymmetriske armer, Trene med stang eller manualer ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan merker du denne asymmetrien? Er det estetisk, styrkemessig eller rett og slett forskjellig lengde? 

Siden du fokuserer slik på å trene armene antar jeg at du tynne armer? Kanskje er du også relativt ny innen styrketrening? Dersom det stemmer hadde jeg droppa isoleringsøvelser på små muskler. Bygg heller en større og kraftigere kropp med tunge baseløft og armene vil følge etter. Kjør markløft, knebøy, benkpress, militærpress og chin-ups. Har du fortsatt tid/ork til å stå og flikke på biceps vrikke på håndleddene etter å ha satt opp et program der disse er grunnpillarene så gjør jo ikke det noe, men fyrstikker blir til tømmerstokker når du drar godt over 100kg i markløft. 

Lenke til kommentar

Hvordan merker du denne asymmetrien? Er det estetisk, styrkemessig eller rett og slett forskjellig lengde? 

Siden du fokuserer slik på å trene armene antar jeg at du tynne armer? Kanskje er du også relativt ny innen styrketrening? Dersom det stemmer hadde jeg droppa isoleringsøvelser på små muskler. Bygg heller en større og kraftigere kropp med tunge baseløft og armene vil følge etter. Kjør markløft, knebøy, benkpress, militærpress og chin-ups. Har du fortsatt tid/ork til å stå og flikke på biceps vrikke på håndleddene etter å ha satt opp et program der disse er grunnpillarene så gjør jo ikke det noe, men fyrstikker blir til tømmerstokker når du drar godt over 100kg i markløft. 

jeg har ikke tynne armer. Men det syntes om man ser etter det og styrke forskjellen er enorm. Det er snakk om over 10 kilo forskjell i hva jeg klarer og løfte med en arm vs den andre :p Og jeg har ikke muligheten til og trene på noe senter så her er det mer i tankene og trene hjemme.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...