Cthulhu Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Vi ser på hvordan ting ikke henger sammen i USB-verdenen.GUIDE: Kjekt å vite om USB 3.1 og Type-C (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg ignoreme Skrevet 12. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2015 13 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Thunderbolt 3.0 høres magisk ut 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Thunderbolt 3.0 høres magisk ut I forhold til andre standarder har Thunderbolt alltid vært. Standarder som USB og HDMI osv er jo klart dårligere enn Thunderbolt/DP. Problemet er at USB og HDMI blir brukt så mye. Med USB type-C kontakt for thunderbolt derimot.. da kan det nok bli langt lettere å få brukt både DP og Thunderbolt. 1 Lenke til kommentar
Conda86 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Tenk å få byttet ut samtlige kontakter med USB-C. Skjermkabel, strømkabel osv... Da hadde man sluppet å legge 4-5 overganger i alle møterom og bare hatt 1 kabel overalt Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Tenk å få byttet ut samtlige kontakter med USB-C. Skjermkabel, strømkabel osv... Da hadde man sluppet å legge 4-5 overganger i alle møterom og bare hatt 1 kabel overalt Thunderbolt 3 med USB-C støtter video, vanlig data, lyd, strøm, PCI-E osv osv. Den støtter alt. Apple bruker jo Thunderbolt til sine skjermer, en kabel og alt er koblet til. Så det finnes absolutt, det er bare det at HDMI/USB er så utbredt, selv om de er langt dårligere enn alternativene som Thunderbolt/DP. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 som designet,og fikk gjennom aksept for "PLUG&PRAY"-kontakten, burde vært henrettet,selv om jeg egentlig er mot dødsstraff. ;-) De har nok rotet bort ei uke av livet mitt,samt at jeg har veltet,og ødelagt etpar enheter gjennom årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå