Netflis Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Hei, jeg har problemer med en Ethernet-kabel boksen fra ASUS EA-N66 koblet til datamaskinen. Disse feilmeldingene har jeg fått: Denne feilmeldingen har jeg bare fått 1 gang, da Ethernet korte restartet. Internet tilkoblingen får automatisk rød kryss og feilsøker automatisk sånn at den kobler til routeren igjen. Ruter: Dark Knight RT N66U. ((Denne feilmeldingen får jeg ofte)): Har ikke koblet til proxy så vet ikke hvorfor den prøver å finne proxy'en på routeren. Har prøvd å installere LAN driveren for hovedkortet P8Z77-V PRO, under installasjonen stopper den pga at jeg ikke har No Intel® Adapters are present in this computer, har ikke fått denne meldingen før i tidligere Windows versjoner: Og noen ganger jeg skal inn på routeren, så kommer jeg på denne siden: http:// ec2-54-202-251-7. us-west-2.compute.amazonaws.com /find/device.html Håper dere kan hjelpe, for jeg for jeg har ikke peiling på dette! x) Endret 13. juni 2015 av Stupefy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Oppgraderte du til build 10130, eller var det en clean install? Prøvd med en annen kabel? Prøvd å restartet routeren? Endret 13. juni 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Oppgraderte du til build 10130, eller var det en clean install? Prøvd med en annen kabel? Prøvd å restartet routeren? Var clean install, fjernet alt og installerte Build 10130. Nei har ikke prøvd, må kjøpe en ny lang kabel og jaa mange ganger! x) Routern sliter med DNS'en at den ikke svarer og sånn at Windows tipser om å restarte routeren når den er tilkoblet med trådløst. Nå får jeg denne meldingen når jeg prøver på å installere driveren til Etherneten: Tror jeg må kjøpe en ny adapter til Windows 10. Endret 13. juni 2015 av Stupefy Lenke til kommentar
spots Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Om du ikke har forsøkt kan du jo kjøre driverinstall programmet i compability mode og som admin. Hvis ikke dette fungerer kan du forsøke å legge til driveren manuelt på enheten via device manager. (hvis installeren har lagt inn driverfilen i DriverStore). De fleste drivere legger seg her: c:\windows\system32\driverstore\filerepository\"drivermappe"\ (hver driver har gjerne en egen mappe) Det kan være litt vanskelig å lete etter mappen, så du kan sortere på endringsdato. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Om du ikke har forsøkt kan du jo kjøre driverinstall programmet i compability mode og som admin. Hvis ikke dette fungerer kan du forsøke å legge til driveren manuelt på enheten via device manager. (hvis installeren har lagt inn driverfilen i DriverStore). De fleste drivere legger seg her: c:\windows\system32\driverstore\filerepository\"drivermappe"\ (hver driver har gjerne en egen mappe) Det kan være litt vanskelig å lete etter mappen, så du kan sortere på endringsdato. Det som stopper installasjonen av driveren er denne meldingen her: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Installer chipsetdriverne til hovedkortet først.... Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Tok en ny clean install, for det er modem vårt som ikke er stabil og ikke funker hus telefonen.. Edit: Nå funker hus telefonen igjen!Tok å reset modem'et og tok ut strøm kontakten, reset ruteren også for så å sette det opp på nytt, når jeg kom til det bilde som sto plugg inn WAN kabelen til modemet, trykket jeg på manuelt sette opp ruteren, måtte da sørge for at WAN kabelen var koblet til modemet, tok strømkabelen inn igjen i modem'et og fikk overskrevet det som var i modemet. Dette er nå. [Løst] God uke! Endret 15. juni 2015 av Stupefy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå