Gå til innhold

Frister det med en liten tur ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ja, takk:-) Fin dokumentasjon av en staselig vogn. Jeg er omtrent på samme alder som bilen, men ser på langt nær så sprek og flott ut.......får ikke vrakpanten engang.....og kan slettes ikke brukes i deler heller....

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

Ja, takk:-) Fin dokumentasjon av en staselig vogn. Jeg er omtrent på samme alder som bilen, men ser på langt nær så sprek og flott ut.......får ikke vrakpanten engang.....og kan slettes ikke brukes i deler heller....

Det finnes mye av fin gammel årgang, og du er jo snart i samme kategorien. Takk for kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Jasså, harru dilbilla du au a'?

Litt for liten til å være raggarkjerre - mer for sportsbilentusiastene denne.

Flott å se på, men jeg hadde nok foretrukket noe større kjerre hvis jeg skulle ha bil. Må ha med meg min firehjulsdrevne joystickmanøvrerte med toppfart 10 km/t må vite. Men har ikke kjørt bil på minst 15 år nå. De siste var en 3,5 tonns Ford Transit med tvillinghjul bak og en godt voksen firedørs Volvo sedan med automatgir.

Kunne jo tenkt meg en amerikansk MAC, men det blir for dyrt både i anskaffelse og drift. Dessuten måtte jeg utvide lappen min. Holder ikke med sporvognsførerkort der må vite.

Roar

Lenke til kommentar

Jasså, harru dilbilla du au a'?

Litt for liten til å være raggarkjerre - mer for sportsbilentusiastene denne.

Flott å se på, men jeg hadde nok foretrukket noe større kjerre hvis jeg skulle ha bil. Må ha med meg min firehjulsdrevne joystickmanøvrerte med toppfart 10 km/t må vite. Men har ikke kjørt bil på minst 15 år nå. De siste var en 3,5 tonns Ford Transit med tvillinghjul bak og en godt voksen firedørs Volvo sedan med automatgir.

Kunne jo tenkt meg en amerikansk MAC, men det blir for dyrt både i anskaffelse og drift. Dessuten måtte jeg utvide lappen min. Holder ikke med sporvognsførerkort der må vite.

Roar

Bildilla ? - En av mine mange svakheter. Men når det slike gamle delikatesser blir som deg bare drømme seg bort for en stund.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...