Ragnar Skj Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Frister det med en liten tur ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Ja, takk:-) Fin dokumentasjon av en staselig vogn. Jeg er omtrent på samme alder som bilen, men ser på langt nær så sprek og flott ut.......får ikke vrakpanten engang.....og kan slettes ikke brukes i deler heller.... Endret 12. juni 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Dette var en riktig lekkerbisken av en bil , nostalgi for alle pengene. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Ja, nett liten sak, det der! Fine bilder! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Det er noe spesielt med klassiske Engelske sportsbiler som appellerer til de aller fleste bil-interesserte .....så det er klart det frister med en tur Flotte bilder begge to. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Ja, takk:-) Fin dokumentasjon av en staselig vogn. Jeg er omtrent på samme alder som bilen, men ser på langt nær så sprek og flott ut.......får ikke vrakpanten engang.....og kan slettes ikke brukes i deler heller.... Det finnes mye av fin gammel årgang, og du er jo snart i samme kategorien. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Dette var en riktig lekkerbisken av en bil , nostalgi for alle pengene. Mvh Alec Ja, vi kan bare se men ikke røre. Flotte biler. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Ja, nett liten sak, det der! Fine bilder! Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Det er noe spesielt med klassiske Engelske sportsbiler som appellerer til de aller fleste bil-interesserte .....så det er klart det frister med en tur Flotte bilder begge to. Mvh. Rolf Hei Rolf og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Jasså, harru dilbilla du au a'? Litt for liten til å være raggarkjerre - mer for sportsbilentusiastene denne. Flott å se på, men jeg hadde nok foretrukket noe større kjerre hvis jeg skulle ha bil. Må ha med meg min firehjulsdrevne joystickmanøvrerte med toppfart 10 km/t må vite. Men har ikke kjørt bil på minst 15 år nå. De siste var en 3,5 tonns Ford Transit med tvillinghjul bak og en godt voksen firedørs Volvo sedan med automatgir. Kunne jo tenkt meg en amerikansk MAC, men det blir for dyrt både i anskaffelse og drift. Dessuten måtte jeg utvide lappen min. Holder ikke med sporvognsførerkort der må vite. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 Jasså, harru dilbilla du au a'? Litt for liten til å være raggarkjerre - mer for sportsbilentusiastene denne. Flott å se på, men jeg hadde nok foretrukket noe større kjerre hvis jeg skulle ha bil. Må ha med meg min firehjulsdrevne joystickmanøvrerte med toppfart 10 km/t må vite. Men har ikke kjørt bil på minst 15 år nå. De siste var en 3,5 tonns Ford Transit med tvillinghjul bak og en godt voksen firedørs Volvo sedan med automatgir. Kunne jo tenkt meg en amerikansk MAC, men det blir for dyrt både i anskaffelse og drift. Dessuten måtte jeg utvide lappen min. Holder ikke med sporvognsførerkort der må vite. Roar Bildilla ? - En av mine mange svakheter. Men når det slike gamle delikatesser blir som deg bare drømme seg bort for en stund. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Imponerende instrumentering i det dashbordet..herlig nostalgi Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Imponerende instrumentering i det dashbordet..herlig nostalgi Mvh Oddmund Enig, ligger ikke tilbake i design i forhold til dagens moderne biler og instrumentbord. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg