Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

E3 2015: Nintendo's nyheter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke noen Nintendo fan, jeg er ikke en Nintendo hater heller, men fra selskapet som etablerte den moderne hjemmekonsollen så var dette bare sørgelig å se på. Nintendo må se å få en SW emulator av 3ds'en på Wii u slik at man faktisk kan få noen gode spill på den...

Sier meg litt enig, men jeg er ikke helt inne i den hypen av Japanske spill heller. Det er noen som skinner igjennom for meg, men ganske få. Godt og se at andre her inne er fornøyd da. 

Zelda på 3DS, Animal Crossing, Fire Emblem, Fire Emblem X Shin Megami Tensei, StarFox, Mario & Luigi / Paper Mario crossover... hva er det å ikke like? :D

Lenke til kommentar

Har lest veldig mye godt om Yo-Kai. Er veldig populært i Japan og skal minne om Pokemon. Ser jo koselig ut, så må nok gi det et forsøk når det kommer her.

Ja, det lignet litt på pokemon, og det gjorde jo monstersamlingen i Ni No Kuni også, så var der jeg så likheten. Bare at her fanger vi ikke pokemon, men Yokai (demons/evil spirits) :p

Jeg liker japanske spill, og synes det var bra med mer av det, og ikke bare Mario-overload som det ofte er fra Nintendo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er ikke noen Nintendo fan, jeg er ikke en Nintendo hater heller, men fra selskapet som etablerte den moderne hjemmekonsollen så var dette bare sørgelig å se på. Nintendo må se å få en SW emulator av 3ds'en på Wii u slik at man faktisk kan få noen gode spill på den...

Sier meg litt enig, men jeg er ikke helt inne i den hypen av Japanske spill heller. Det er noen som skinner igjennom for meg, men ganske få. Godt og se at andre her inne er fornøyd da. 

Zelda på 3DS, Animal Crossing, Fire Emblem, Fire Emblem X Shin Megami Tensei, StarFox, Mario & Luigi / Paper Mario crossover... hva er det å ikke like? :D

Ganske mye når man har investert i en stasjonær konsoll og man får nada. Greit, man får Mario maker, men mitt syn på det er at Nintendo har endelig gått tom for ideer til 2d mario spill! Tenkte yes, harvest moon på konsoll, bare for 10 sekunder senere, ffs, enda et party spill... 

Lenke til kommentar

Ganske mye når man har investert i en stasjonær konsoll og man får nada. Greit, man får Mario maker, men mitt syn på det er at Nintendo har endelig gått tom for ideer til 2d mario spill! Tenkte yes, harvest moon på konsoll, bare for 10 sekunder senere, ffs, enda et party spill... 

StarFox? Xenoblade Chronicles X? Yoshi? Fire Emblem x Shin Megami Tensei? Wii U var ikke akkurat glemt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Og eneste av de som så bittelitt type 5% interessant ut var star fox, de andre har jeg 0 forhold til i det hele tatt, og jrpg har jeg lært å holde meg unna :p

Lenke til kommentar

Nei... I år var Nintendo dårligst av de tre store. Dog flott at 3DS ikke er død ennå. Mario & Luigi: Paper Jam virker som en god ide.

Er vel større sjanse for at Wii U dør enn at 3DS dør? ;)

Han bekreftet at de vil snakke om NX neste år, så Nintendo vet vel at Wii U er døende. Kanskje derfor det var så mye fokus på 3DS. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nei, absolutt ikke, men om de hadde vist trailere i et språk jeg forstår (engelsk) så hadde det vært en god start :) Problemet er kvaliteten av det som faktisk kommer ut. Nintendo kan lage gode spill, mitt problem med mine øyne er at det er mange år siden de faktisk har gjort en god jobb på et spill.

Lenke til kommentar

Når Mario Tennis er største nyheten så er det klart at de har gitt opp Wii U. Alle de store teamene jobber med neste generasjon.

Alt tyder nå på at NX slippes høsten neste år med Zelda som lanseringsspill.

Og jeg som føler at Wii U bare nettopp har begynt :(

Lenke til kommentar

StarFox? Xenoblade Chronicles X? Yoshi? Fire Emblem x Shin Megami Tensei? Wii U var ikke akkurat glemt. ;)

Kanskje ikke glemt, men virker som konsollen nå blir holdt i live med respirator før NX blir lansert og de kan rive ut pluggen. :p

Lenke til kommentar

Nei... I år var Nintendo dårligst av de tre store. Dog flott at 3DS ikke er død ennå. Mario & Luigi: Paper Jam virker som en god ide.

Er vel større sjanse for at Wii U dør enn at 3DS dør? ;)

Hehe. Sant det. Jeg tenkte mer på spillutgivelsene til 3DS enn salgstallene. Nintendo kunne lett ha ridd ut resten av generasjonen med ports og lokaliseringer, men det virker som om vi heldigvis får i hvert fall en "bølge" til med spill før 3DS blir pensjonert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...