Gå til innhold

E3 2015: Nintendo's nyheter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehe, dere som er mer ihuga nintendofans er kanskje skuffet, men jeg har aldri fått mer lyst på en Wii U enn jeg har nå. Nytt Star Fox som ser fantastisk ut. Nytt Fire Emblem. Og som Schreiber er jeg også fan av Atlus, så det spillet så interessant ut. For ikke å snakke om Xenoblade X. :)

Åh, Level 5.

Det var dem ja. Kjente igjen mye av sjarmen fra Ni No Kuni. Nå fikk jeg litt lyst på det spillet der også. :p

Lenke til kommentar

Hehehe, dere som er mer ihuga nintendofans er kanskje skuffet, men jeg har aldri fått mer lyst på en Wii U enn jeg har nå. Nytt Star Fox som ser fantastisk ut. Nytt Fire Emblem. Og som Schreiber er jeg også fan av Atlus, så det spillet så interessant ut. For ikke å snakke om Xenoblade X. :)

Godt mulig jeg tar feil her, men ifølge IGN har de bekreftet at Fire Emblem X Shin Megami Tensei kommer neste år. Kan være det vi fikk se fra Atlus. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er ikke noen Nintendo fan, jeg er ikke en Nintendo hater heller, men fra selskapet som etablerte den moderne hjemmekonsollen så var dette bare sørgelig å se på. Nintendo må se å få en SW emulator av 3ds'en på Wii u slik at man faktisk kan få noen gode spill på den...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen Nintendo fan, jeg er ikke en Nintendo hater heller, men fra selskapet som etablerte den moderne hjemmekonsollen så var dette bare sørgelig å se på. Nintendo må se å få en SW emulator av 3ds'en på Wii u slik at man faktisk kan få noen gode spill på den...

Sier meg litt enig, men jeg er ikke helt inne i den hypen av Japanske spill heller. Det er noen som skinner igjennom for meg, men ganske få. Godt og se at andre her inne er fornøyd da. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...