Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 12. desember det sto på Xenoblade? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Så skuffa..... Ikke nå lenger. Xenoblade X. Ville ha et skikkelig Metroid.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hva var de greiene til Atlus? Fikk vi noen tittel? Er stor fan av Atlus, så blir nok garantert kjøp. Men vil gjerne vite hva jeg kjøper. Og dette er den følelsen vi andre får av trailere til nye spill i serier vi elsker selv om det er CGI. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Animal Crossing i september? Blir meget bra høst, det her. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hva var de greiene til Atlus? Fikk vi noen tittel? Er stor fan av Atlus, så blir nok garantert kjøp. Men vil gjerne vite hva jeg kjøper. My thoughts exactly. 12. desember det sto på Xenoblade? Ja. Var det jeg også så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Og nok en gang ender Wii u opp med crapet, til og med fra Nintendo selv... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Er ikke helt overbegeistret for det jeg har sett så langt. Starfox så flott ut i det minste.Yarn Yoshi ser like koselig ut som det alltid har gjort. Endret 16. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Ja. Var det jeg også så. Lenge igjen da. Håpet det skulle komme til høsten. Jaja, den som venter på noe godt.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Fikk med meg litt her likevel, men det her var tafatte greier for min egen del. Star Fox kan bli show og Yoshi ser koselig ut Endret 16. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) PAPIRMARIO! Mario & Luigi? Sammen? Og tennis. Sukk... Endret 16. juni 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hehehe, dere som er mer ihuga nintendofans er kanskje skuffet, men jeg har aldri fått mer lyst på en Wii U enn jeg har nå. Nytt Star Fox som ser fantastisk ut. Nytt Fire Emblem. Og som Schreiber er jeg også fan av Atlus, så det spillet så interessant ut. For ikke å snakke om Xenoblade X. Åh, Level 5. Det var dem ja. Kjente igjen mye av sjarmen fra Ni No Kuni. Nå fikk jeg litt lyst på det spillet der også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Mario & Luigi: Paper Jam kan jo bli bra. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Hehehe, dere som er mer ihuga nintendofans er kanskje skuffet, men jeg har aldri fått mer lyst på en Wii U enn jeg har nå. Nytt Star Fox som ser fantastisk ut. Nytt Fire Emblem. Og som Schreiber er jeg også fan av Atlus, så det spillet så interessant ut. For ikke å snakke om Xenoblade X. Godt mulig jeg tar feil her, men ifølge IGN har de bekreftet at Fire Emblem X Shin Megami Tensei kommer neste år. Kan være det vi fikk se fra Atlus. Endret 16. juni 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det var dem ja. Kjente igjen mye av sjarmen fra Ni No Kuni. Nå fikk jeg litt lyst på det spillet der også. Har lest veldig mye godt om Yo-Kai. Er veldig populært i Japan og skal minne om Pokemon. Ser jo koselig ut, så må nok gi det et forsøk når det kommer her. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det er laget av Level-5. Det alene gjør at det er verdt å følge litt med på Yo-Kai. Selv om det betyr de ennå ikke har startet med Dragon Quest IX. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg er ikke noen Nintendo fan, jeg er ikke en Nintendo hater heller, men fra selskapet som etablerte den moderne hjemmekonsollen så var dette bare sørgelig å se på. Nintendo må se å få en SW emulator av 3ds'en på Wii u slik at man faktisk kan få noen gode spill på den... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg er ikke noen Nintendo fan, jeg er ikke en Nintendo hater heller, men fra selskapet som etablerte den moderne hjemmekonsollen så var dette bare sørgelig å se på. Nintendo må se å få en SW emulator av 3ds'en på Wii u slik at man faktisk kan få noen gode spill på den... Sier meg litt enig, men jeg er ikke helt inne i den hypen av Japanske spill heller. Det er noen som skinner igjennom for meg, men ganske få. Godt og se at andre her inne er fornøyd da. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Ja, her er en oppsummering: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå