sTyxPC Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Hei! Uheldigvis kom jeg opp i norsk muntlig eksamen, og det er noe av det verste jeg kunne kommet opp i. Jeg er en firer-elev i norsk og trenger derfor deres hjelp. Vi kan bli trukket opp i fire temaer: - Forestillingen om Det Norske - Forestillingen om Det Moderne - Retorikk - Språkutvikling/-variasjon Har dere noen viktige punkter til hvert tema som er viktige å snakke om eller ha med? Eller eventuelt noe annet som kan hjelpe meg med å få en bra karakter? Alt av svar hjelper. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 I hvilken klassen går du i? Lenke til kommentar
sTyxPC Skrevet 13. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2015 I hvilken klassen går du i? VG3 Lenke til kommentar
disku9999 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei! Uheldigvis kom jeg opp i norsk muntlig eksamen, og det er noe av det verste jeg kunne kommet opp i. Jeg er en firer-elev i norsk og trenger derfor deres hjelp. Vi kan bli trukket opp i fire temaer: - Forestillingen om Det Norske - Forestillingen om Det Moderne - Retorikk - Språkutvikling/-variasjon Har dere noen viktige punkter til hvert tema som er viktige å snakke om eller ha med? Eller eventuelt noe annet som kan hjelpe meg med å få en bra karakter? Alt av svar hjelper. Takker på forhånd. Hvordan gikk det? har du tips/erfaringer du kan bidra med til oss andre? Lenke til kommentar
sTyxPC Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Hei! Uheldigvis kom jeg opp i norsk muntlig eksamen, og det er noe av det verste jeg kunne kommet opp i. Jeg er en firer-elev i norsk og trenger derfor deres hjelp. Vi kan bli trukket opp i fire temaer: - Forestillingen om Det Norske - Forestillingen om Det Moderne - Retorikk - Språkutvikling/-variasjon Har dere noen viktige punkter til hvert tema som er viktige å snakke om eller ha med? Eller eventuelt noe annet som kan hjelpe meg med å få en bra karakter? Alt av svar hjelper. Takker på forhånd. Hvordan gikk det? har du tips/erfaringer du kan bidra med til oss andre? Jeg kom opp på fredag og hadde en helg i mellom. Får tema i dag, og skal ha eksamen i morgen. Skal si ifra hvordan det gikk. Lenke til kommentar
disku9999 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei! Uheldigvis kom jeg opp i norsk muntlig eksamen, og det er noe av det verste jeg kunne kommet opp i. Jeg er en firer-elev i norsk og trenger derfor deres hjelp. Vi kan bli trukket opp i fire temaer: - Forestillingen om Det Norske - Forestillingen om Det Moderne - Retorikk - Språkutvikling/-variasjon Har dere noen viktige punkter til hvert tema som er viktige å snakke om eller ha med? Eller eventuelt noe annet som kan hjelpe meg med å få en bra karakter? Alt av svar hjelper. Takker på forhånd. Hvordan gikk det? har du tips/erfaringer du kan bidra med til oss andre? Jeg kom opp på fredag og hadde en helg i mellom. Får tema i dag, og skal ha eksamen i morgen. Skal si ifra hvordan det gikk. Topp! greier deg nok fint, jeg skal ut for det samme snart. Lenke til kommentar
creure Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hvilket tema fikk du? Jeg hadde i forrige uke om språkutviklingen og fikk 6, kan sende deg notater om du ønsker. Lenke til kommentar
disku9999 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Gjorde du mye den første dagen hvor du bare fikk vite faget, Creure. Er det nødvendig? Lenke til kommentar
creure Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Gjorde du mye den første dagen hvor du bare fikk vite faget, Creure. Er det nødvendig? Jeg leste fra vg2, om språk/litteratur fra norrønt til 1700-tallet. Fikk ikke bruk for noe av det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå