AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Hei! Er gått ni dager nå siden selger sa at han hadde kansellert bestillingen jeg la inn, men fortsatt er ikke et øre av de kommet tilbake. Er det riktig at det tar 7-10 dager, eller er det noe galt her? Anonymous poster hash: 6e75a...e07 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Jeg fikk refusjon fra en Ebay-selger for en vare som aldri kom. Denne refusjonen kom opp på Paypal-kontoen min etter 2-3 dager og var dagen etter å min brukskonto. Er det fra selger til Paypal, eller Paypal til kortkonto som tar lang tid for deg? Endret 12. juni 2015 av Ronald Ulysses Swanson Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 Fra en butikk i Norge til mitt visakort, med Paypal som "mellommann". Anonymous poster hash: 6e75a...e07 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Etter egen erfaring gjør Paypal det nokså kjapt internt hos seg, så da vil jeg gjette på at problemet ligger hos selgeren. Du kan alltids be om bevis/bekreftelse på at butikken faktisk har refundert beløpet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 Takk for hjelpen. :-) Anonymous poster hash: 6e75a...e07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå