Arodem Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Få med deg alt rundt årets største spillbegivenhet.Natt til mandag begynner det – se E3-konferansene på Gamer.no Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Kommer til å klikke i vinkel om MS faller i Kinecfella og kjører på med en teit demo av barn som klapper digitale dyr. Det eneste kule minnet jeg har av kinect er Ghost reacon future soldier hvor det faktisk funket greit å bruke hendene for å oppgradere våpen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 itshappening.gifÅrets største høytid er endelig like rundt hjørnet. 1 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Jeg håper bare det er mulig å se stream/video fra Bethesdas keynote mandag morgen uten å få alt spoilet på forhånd... Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Av det som er kjent, så er det ikke mye spennende i år. Men Fallout 4 og Tomb Raider er nok til å få meg til å følge halvveis med på det som skjer. Får også håpe det dukker opp en del uventede ting. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Kjenner at jeg skulle ønske at ferien min ikke var i slutten av august akkurat nå. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Bare interessert i ms og Sonys happy days Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Skipper E3 stream i år. Får vel tidsnok med meg det vesle som ikkje har dukka opp på forhand. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) itshappening.gif Årets største høytid er endelig like rundt hjørnet. Det var sikkert denne du siktet til. Uansett, så blir sikkert Fallout 4 høydepunktet for meg. Endret 13. juni 2015 av Exxon Valdez 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Det var sikkert denne du siktet til. Uansett, så blir sikkert Fallout 4 høydepunktet for meg. Det er den riktige GIF-en ja. Fallout 4 er et av de spillene jeg ser mest frem til å høre mer om. Synd jeg sannsynligvis ikke får sett pressekonferansen live. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Forhåpenligvis får vi sett mer til det nye Ratchet and Clank spillet.For at mitt andre stjerneønske skal gå i oppfyllelse så må et nytt bandicoot vises frem!Venter i spenning! Edit: Noe dritt at alt går om natta, skulle gjerne sett e3 på twitch. Endret 14. juni 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Microsoft blir løye. Sikkert noe ultra cheesy fake amerikansk familie dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå