Xanitra Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei. Jeg har et G-Force 3 grafikk kort som er temmelig utdatert men det funker. En kompis av meg trengte ikke TV kortet sitt, så jeg kjøpte det av han for en liten penge. Men nå skjer det noe som heter så mye som en "hardware konflikt." Dette nye kortet mitt har kommet i konflikt med et eller annet annet kort. Så her er spørsmålet mitt: Hvordan løser jeg dette? Slenger jeg kortet i en ny PCI slot, eller hva? Om jeg prøver å enable kortet kommer jeg til en blå skjerm og en "dump of physical memory" skjer. Ikke vet jeg hva det er, men etter det er ferdig restarter PC'en min. HJELP. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 sleng kortet i en ny pci port ja, går ikke det må du sette IRQ instillinger manuelt eller legge inn win på nytt Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Det gungerer nå. skiftet PCI Port til jævelen. Takk for hjelpa!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå