AfterGlow Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Nytt mobilprodukt har gjort braksuksess på Kickstarter.DAGENS DINGS: Denne pennen lar deg bruke alle overflater som notatblokk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 "so the touch display naturally faces you" De har glemt at det finnes venstrehendte Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Prisen er vel sikkert satt riktig, men litt for høy til at jeg hiver meg på - selv om jeg gjerne kunne tenkt meg en slik penn. Kommer det en variant for venstrehendte så kanskje jeg ombestemmer meg. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 "so the touch display naturally faces you" De har glemt at det finnes venstrehendte Den ER også for venstrehendte. 1 Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 "so the touch display naturally faces you" De har glemt at det finnes venstrehendte Den ER også for venstrehendte. DU er for venstrehendte! Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 "so the touch display naturally faces you" De har glemt at det finnes venstrehendte Den ER også for venstrehendte. DU er for venstrehendte! Å nei der fikk jeg svi gitt. Ærlig talt vet ikke helt hva jeg skal svare til noe så tåpelig? Får prøve å legge meg ned på ditt nivå og svare med at: Den som sier det er det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg