PC^2020 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kan noenfortelle meg hvorfor det har lekki noe grønn dritt over ribba her ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ta å link til bildene og rezize dem til halve størelsen.. det er nok ingen som kan fortelle deg hvorfor uneom han som gjorde det... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 bedre nå ? Ent ting til hvordan skal jeg instalere ribba fulgte ikke med noen anvisning. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 kan det være hull på en av heatpipene? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 ^jeg vet ikke, kan jo bare la det være sånn å la hk'et bli herpa å kreve nytt fra digital inpuls... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 får å instalere den må du først ta av ramma på hk. det gjøre ved å dytte ut de hvite "knappene" fra undersiden. når de er tatt av klemmer de de to pinnene som var rundt de "knappene". du skjønner sikkert ikke noe av det nå, men det gjør du når du ser på hk'et Edit: skal setter du kjøleren på plass og skrur på *grin* Edit2: hadde en av pipene vært lekk så hadde du sett grønn drit på en av de. se om det er det. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 fant oppskrift på nettet Har bare problemer med klikkinga jeg, det piper å uler bare jeg trykker på, på knappen, og den mser om at jeg må sette in disketter med bios på lol? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva slags vifte har du? enkelte hk starter ikke opp om vifta snurrer for seint.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 sa du at hket ditt hadde gått føyken ? kna være en kondensator som har sprengt sjekk hket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå