El-Hadji Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Etter litt tulling i tysken heromdagen kom det noen opp ropte ut at læreren var "geil" Jeg sjekket ut i Clue-ordlisten på skolen, og der sto det at Geil betyr kåt eller lystig. Blir Geil solgt mye i tyskland? eller har de et annet navn? Det hadde vel vært litt rart om en minneprodusent kom til norge og solgte minnebrikker som de kalte den "Kåt pc3200 GullDrage" Er det bare meg eller er dette "litt" tvilsomt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette er vel ikke veldig relevant... Og de har SIKKERT et annet navn i Tyskland. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du tenker for mye.... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Geil står for Golden Emperor International Ltd. Har ingen anelse om hvordan de selger i Tyskland. Men kan jo hende tyskere liker kåte minnebrikker?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du tenker for mye.... godt sagt Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Prøv deg fra med ordet i webadresser så finner du litt av hvert. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Minner meg om en japansk bil som skulle selges i Norge De måtte skifte navn på den fordi det ikke var så kult og kjøpe en Honda F*tte *grin* Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 lol... utalles jo GAY..l.. iallefall mange som utaler det slik....hehe.. hvorfor gidde å bry seg... mange jeg kjenner kaller sier bare "homese brikker" når de snakker om GEIL.. "jeg har kjøpt meg nye homse brikker" og hvis man (som meg) kaller komponenter for leketøy... "jeg har kjøpt meg nye homse leketøy.." tar seg bra ut hvis jeg sier det litt høyt ut i skolegården... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå