nagina Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Synes den var helt ok bare pga musikken Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ikke imponert over traileren egentlig, men samtidig så storkoste jeg meg så jævla med det første at jeg så og si vet at det er et sikkert kjøp. Jeg synes traileren var fun. Har humoren til serien, og viste fram nye klasser. Akkurat det jeg savna litt med 1`ern, at det var klasser sett før. Dette blir et jævla kjøp for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hva heter den låta som ble spilt under F6 nå? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Dark Souls 3?edit: jepp Endret 15. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Dark Souls 3? edit: jepp YES Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 The Division nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja Microsoft har virkelig imponert nå. Men samtidig så er det litt rart at en blir så imponert over noe som har vært standard på PC i haugevis av år... Men i konsoll verden. Veldig bra saker dette altså. EDIT: Viser vel bare igjen at skillet mellom konsoll og pc begynner å bli borte. Det har jo sånn halveis vært standard på konsoll også, bare at Sony og MS beveget seg bort fra det igjen. Er en veldig kul nyhet egentlig, men etter å ha roet meg litt igjen så er det egentlig ikke så stort for min egen del. Aldri følt behovet for bakoverkompatibilitet eller etterspurt det, for jeg ville brukt det forferdelig lite. Kjøper ikke ny konsoll for å spille de gamle spillene mine. Oppussede versjoner kan av og til være greit, fordi det er en forbedret versjon, ønsket jeg å spille det helt samme spillet hadde jeg beholdt den gamle konsollen. Men uansett en flott nyhet, og bra det kommer, for vet mange har ønsket dette. MS vinner mye godvilje pga dette. Håper Sony nå gjør det samme. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Frenchie! Vi trengte noen folk uten engelsk som morsmål på scenen. Endret 15. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Gigantic så ut som et spill for Wii U... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Westerado! Det har jeg lyst til å spille. Edit: Minner om indie-delen til Sony på E3 i 2013 nå.Dobbel edit: Ashen ser litt stilig ut. Endret 15. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Ashen såg interessant ut =) Deilig visuell stil! Endret 15. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Cuphead. Ble ikke dette annonsert i 2013? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg digger stilen på Cuphead! Fucking love it! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Får vondt i hodet av Cuphead. Chromatic aberration-drit fra helvete og tilbake. Noe av det verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå