Mr. Pants Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Å vise frem spill som er 2-3 år unna gir ikke noe pluss i min bok. Phantom Dust som var en overraskelse i fjor er jo allerede kansellert. CoD har for meg blittt selve symbolet for totalt uinteressante spill, og blir det åpningssekvensen igjen betyr det at MS ikke hadde noe mere spennede å putte der i stedet. Jeg er lei av å se kjedelige konferanser, da tar jeg heller høydepunktene i etterkant. MS må med andre ord fange interessen min fra første stund, akkurat som en god bok/film. Phantom Dust har ikke blitt kansellert. Å annonsere spill 2-3 år i forveien er desverre vanlig praksis blant de tre store. Kan f. eks trekke frem Uncharted 4 som kommer til å komme ut 2.5 år etter det ble annonsert og SMT x FE som kommer til å komme ut minst 3 år etter det ble annonsert. Betyr likevel ikke at presentasjonene deres ikke er interessante. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Blir nå å se alle konferansene, dog, det eneste jeg ser frem til hos ms er Forza 6. Synd de droppet Crackdown på E3, for det er den andre tittelen jeg venter på. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal mene om denne generasjonen, synes den har startet veldig tregt... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Litt enig der. Den 8. generasjonen har i større grad vært en forlengelse av den 7. generasjonen enn det den 7. var i forhold til den 6.Forrige generasjon startet riktignok tregt den også, men jeg føler det tok mindre tid før den skapte sin egen identitet. Får håpe det kommer noen spennende nyheter på E3 i år. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Gudhjelpes, har fått denne sangen på hjernen 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Leaks ahoy: https://gearsofwar.com/ru-ru/games/gears-of-war-3/xbox-360Gears of War RemasteredOriginalgame+pc content+mp content from geow3-60 fps-dolby 7.1-pc campaigncontent-new achievements- modernized mp: 60fps, dedicated servers,skill-based mathmaking, new gamemodes-19 maps, including dlc andpcetc..-release date: 25 august Endret 14. juni 2015 av Leflus 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Whine whine whine... Whine, begrepet brukt som erstatning for ordentlige argument siden 2003. AtW Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 ATWindsor, om du skal snakke med en stein. 5 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 IsItHappening.gif? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Rare? Lenge siden de har gitt ut noe brukbart nå. Mye rehash og kinnect-ting. Får håpe de har funnet på noe annet enn å kaste Banjo Kazooie på et svært middelmådig spill. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 sykt klar! jobb til 3, få trent litt så rett hjem til E3 resten av dagen/kvelden:) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Rare? Lenge siden de har gitt ut noe brukbart nå. Mye rehash og kinnect-ting. Får håpe de har funnet på noe annet enn å kaste Banjo Kazooie på et svært middelmådig spill. Det er nok lurt å gå inn med lave forventninger. Det den nye logoen tyder på er i hvert fall at de prøver å gå tilbake til den klassiske Rare-stilen. Hvorvidt det nye spillet blir bra eller ikke gjenstår å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Tja er vel bare en ting jeg vil ha fra Rare, og det er en ordentlig remake av Goldeneye, ikke den søple tingen vi fikk for noen år siden! også kunne de gitt ut perfekt dark og banjo kazoie remakene til xb1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Remakes, remakes, remakes. Snoooork Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Exclusive Screens: Activision Bringing New Cel-Shaded Transformers Title to Xbox Dette så hvertfall utrolig stilig ut. Transformers-spill har ikke akkurat en plettfri bakgrunn, så vi får se hvordan det blir, men stilen er nå hvertfall tilstede. Bare rart at Activision fremdeles satser på Xbox 360. Egentlig ikke med tanke på hvor mange av den konsollen som finnes der ute, men skulle tro de ville tenke fremover og ikke bakover. Får håpe de ikke går helt Daenerys. Leaks ahoy: https://gearsofwar.com/ru-ru/games/gears-of-war-3/xbox-360 Gears of War Remastered Original game+pc content+mp content from geow3 -60 fps -dolby 7.1 -pc campaign content -new achievements - modernized mp: 60fps, dedicated servers, skill-based mathmaking, new gamemodes -19 maps, including dlc and pc etc.. -release date: 25 august MP fra Gears 3. Nope. No thank you. Greit egentlig, for da slipper jeg unna løftet at om Gears 1 kommer til XBONE så skulle jeg kjøpe en Remakes, remakes, remakes. Snoooork Agreed. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Tja er vel bare en ting jeg vil ha fra Rare, og det er en ordentlig remake av Goldeneye, ikke den søple tingen vi fikk for noen år siden! også kunne de gitt ut perfekt dark og banjo kazoie remakene til xb1Goldeneye (64) er fastlåst i et rettighetshelvete sånn som jeg har forstått det. Rare holdt jo på å lage en remake av det til 360, men så satte noen en stopper for det. MP fra Gears 3. Nope. No thank you.Jeg forstod det slik at det er multiplayeren fra 1 + innhold fra 3. Mulig jeg har tolket det feil. Endret 15. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 MP fra Gears 3. Nope. No thank you.Jeg forstod det slik at det er multiplayeren fra 1 + innhold fra 3. Mulig jeg har tolket det feil. slik tolka jeg det og. men får se i kveld:) Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Å vise frem spill som er 2-3 år unna gir ikke noe pluss i min bok. Phantom Dust som var en overraskelse i fjor er jo allerede kansellert. CoD har for meg blittt selve symbolet for totalt uinteressante spill, og blir det åpningssekvensen igjen betyr det at MS ikke hadde noe mere spennede å putte der i stedet. Jeg er lei av å se kjedelige konferanser, da tar jeg heller høydepunktene i etterkant. MS må med andre ord fange interessen min fra første stund, akkurat som en god bok/film. Kan vel garantere at det ikke vil bli noen COD på Microsoft sin konferanse i år. Microsoft og Activision har ikke fornyet sin samarbeidsavtale. Activision har inngått ny avtale med Sony fra neste tittel. Hvis ryktene stemmer. Så det er mulig Sony som vil starte med COD i år. Phill Spencer har nevnt på Twitter at de skal satse på eksklusive titler på E3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Og likevel dropper han de kanskje de to viktigste i kveld. Men, får vel neppe noen reprise av OR i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå