crapgame Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har noen erfaringer med Mamoz? er de gode eller dårlige? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har noen erfaringer med Mamoz?er de gode eller dårlige? Vel, jeg vet at de bruker å være utrolig dyre.... Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har brukt dem ett par ganger, og er godt fornøyd med dem egentlig! Selv om de kanskje er bittelitt dyrere, så er det en god nok shop å handle med Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har brukt dem til en større handel, de ligger noen kroner over de billigste i pris men på det hk'et jeg skulle ha var det valget mellom dem og databutikken. Ganske bra handel, men de sa ikke i fra når en av delene i bestillingen ble forsinket (dør-til-dør levering). Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 De har rykte på seg for å være svært service innstilt! Har bare handlet fra dem et par ganger jeg , men bare bra erfaring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå