TorsteinHiA Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 hei. jeg skulle prøve å skrive et bilde på en cd med printeren. jeg hadde ikke lest manuellen skikkelig og satt dvden inni skriveren uten den "beholderen". nå sitter dvd inni maskinen en plass som jeg ikke ser hvor den er. når jeg prøver å printe ut noe annet setter papiret seg fast. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Kommer du ikke til hvis du løfter opp lokket og gjør sånn som du pleier å gjøre når du bytter patroner ? Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Kommer du ikke til hvis du løfter opp lokket og gjør sånn som du pleier å gjøre når du bytter patroner ? Nei. Dvden har blitt trukket langt inn i maskinen Lenke til kommentar
tow Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Snu den og la tyngdekraften gjøre jobben? Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 jeg prøvde å riste den ut, men det gikk ikke. etterpå åpnet jeg opp bak der papiret snur seg og der var dvden. måtte ta ut en plastikk del der. så bare dyttet jeg den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå