Monica Jansen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Er 20 cl passe eller for lite hviss jeg skal dele med en veninne? Tequilaen jeg har bestillt er 40%. Hvor mye ml er 20 cl? Er det 200 ml? Er 20 cl det samme som 2 dl? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 20 cl er det samme som 200 ml og 2 dl, ja. Det er omtrent like mye alkohol som 5-6 flasker øl. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Så jeg kan ikke bli full av 20cl tequila med 40% på en kveld? (Kanskje Pluss et par 40ml 60% vodka med blandevann) Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Om du blir full, kjem an på. Er du lita, og jente, er du "billigare i drift" (= toler mindre). Er du svolten, får du raskare og høgare rus. Men viktigast av alt er kor fort du drikk. Hivar du innpå så fort du maktar, kjem du til å kjenne det svært godt - men det går over nokså kvikt. Men brukar du seks timar på å få i deg 28 cl, kjem du til å merke lite. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Om du blir full, kjem an på. Er du lita, og jente, er du "billigare i drift" (= toler mindre). Er du svolten, får du raskare og høgare rus. Men viktigast av alt er kor fort du drikk. Hivar du innpå så fort du maktar, kjem du til å kjenne det svært godt - men det går over nokså kvikt. Men brukar du seks timar på å få i deg 28 cl, kjem du til å merke lite. Ok. Når jeg er lubben rundt magen og er 179 høy og veier 104 kg, betyr det da at jeg ikke kjenner noe om jeg drikker 18cl med 40% tequila pluss 2 drinker med 60% etter en og en halv time? Vill ikke risen vare mer enn 3 timer da? Endret 11. juni 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Noe vil du kjenne, spørsmålet er hvor godt eller dårlig du tåler alkohol. Selv må jeg ha noe sterkere ved siden av skal jeg bli full, eller så må det 10-12 2,5dl bokser med ice til at jeg skal kjenne noe (188 på 160kg) Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Ofte når jeg er på fest og drikker så ser jeg dobbelt å sitter å sikler. Jeg misster alle hemninger og mister helt hukommelsen under fullhetene. Da har jeg drukket ca 6 drinker på 2 timer med 60% blandet med blandevann. Men da vegde jeg mindre. Jeg har kun fettprosent i overvekt. Jeg holder nå på å gå ned noen kilo til lørdag ved å ikke spise snop eller chips. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Vanskeleg å seie, det er individuelt også. Det eg skreiv om stor/liten, går på muskelmasse, feitt tel ikkje. Men eg vil tippe at du er innafor med den siste mengda du gav opp (eg forstår deg slik at målet er å ikkje bli overstadig). Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Vanskeleg å seie, det er individuelt også. Det eg skreiv om stor/liten, går på muskelmasse, feitt tel ikkje. Men eg vil tippe at du er innafor med den siste mengda du gav opp (eg forstår deg slik at målet er å ikkje bli overstadig). Jeg ønsker å bli litt overstadig rusa, sån at jeg ser dobbelt. Det fordi da blir alt rundt meg så morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hva er poenget og moroa med det? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Hva er poenget og moroa med det? Det er sjanglingen og all latteren som er poenget mitt og morro med det. Endret 11. juni 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Beklager, men det er ikke moro, det er bare tragisk. Men det er mitt syn på slik grøftefyll etter å ha kjørt på slike noen år Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Beklager, men det er ikke moro, det er bare tragisk. Men det er mitt syn på slik grøftefyll etter å ha kjørt på slike noen år Folk drikk for å ha det moro sjølv, ikkje for at edrue festbremser skal kose seg. Så for deg er det nok tragisk,men ikkje for dei som festar, og det er det som tel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå