Øystein.F. Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Men først får vi ei oppussa utgåve av Darksiders 2.Nytt Darksiders-spel er på veg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Syns Darksiders serien er fantastisk og godt at de får fortsette med den. Endret 11. juni 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Høres bra ut. Greit med oppusset utgave av Darksiders 2 selv om jeg likte nr 1 best. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Ikke akkurat sjakktrekk å lansere oppusset versjon av 2'ern ekskulsivt på konsoller for å gi ut 3'ern på PC også. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Høres bra ut. Greit med oppusset utgave av Darksiders 2 selv om jeg likte nr 1 best. Nr.1 var et Devil May Cry opplegg Nr.2 var et Zelda RPG opplegg Ideene i nr.2 var gode, men ble litt dårlig utført. Sannsynligvis på grunn av penge problemer. Lenke til kommentar
Galest Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Merkelig at de ikke nevner at de skal ordne bugs. Dette spillet sliter ekstremt med bugs, fansen har til og med laget en egen fix for å kunne fullføre hele spillet 100%. Kan godt hende det er et selvfølge at de skal ordne bugs, men synes det er latterlig at de ikke tørr og si at de skal ordne dette ødelagte spillet som det egentlig er. Til de som spilte igjennom spillet uten problemer, søk opp Darksiders 2 Arbiter's maze bug så finner du drøssevis av videoer hvor folk ikke får gjort den ene questen. Og ikke misforstå, dette er et bra spill, men bugsa burde vært nevnt. Sånn jeg ser det når jeg leser denne nyheten så kommer Darksiders 2 ut med bedre grafikk og uten fix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå