provolone Skrevet 11. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Hei Noen som har peiling på denne sykkelen? Eneste merkingen jeg finner på den er Jean Paul 52. Endret 11. juni 2015 av provolone Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2015 Hva trenger du å vite? (Bysykkel assosierer jeg med de sykklene du kan låne/leie i større byer...) Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 11. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2015 jeg fant ikke noe på Google når jeg søkte jean paul 52, så dette er nokk et av mange moderne sykler som har et ukjent merke. sykkelen er laget for og se gammel ut, og jeg må si det ser rimelig velgjort ut. jeg hadde ikke sakt nei til en slik. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2015 Var egentlig bare nysgjerrig på om det gikk an å drive opp noe informasjon om den. Prøvde å Google den uten hell. Fant en del som lignet under søket Amsterdam City bike. Kjøpte den i dag, sweet ride men litt tung. Men jeg ser ikke noen grunn til å være misfornøyd da jeg fikk den for en tusenlapp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2015 Regner med den har stålramme. Trommelbremsen framme er Shimano. 3-girs(?) navgir muligens fra Shimano det og. Sete ser ut som det er fra britiske Brooks Lenke til kommentar
provolone Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2015 Fant ut litt mer nå, sykkelen er solgt av div butikker som fører klesmerket jean paul. Ble solg i oslo-området for 3-4 år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå