kollolll Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hei, Jeg forsøker å ringe noen. Det ringer to ganger, så kommer det opptattsignal. Ringelyden fortsetter; de to lydene overlapper altså hverandre. Jeg har ingen grunn til å tro at personen har blokkert nummeret mitt, i alle fall. Den samme (og andre) har avvist oppringningen aktivt tidligere, og da har jeg fått opptattsignal og "Nummeret er opptatt"-beskjeden på skjermen. Jeg får ingen slik beskjed nå. Det samme har hendt med et annet nummer tidligere.Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Restartet telefonen din? om ikke, prøv det først. Ellers kan være feil i nettet. kontakt din leverandør og få de til å sjekke det. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Det viser seg visst at kjæresten min blokkerer nummeret mitt hver gang hun er opptatt fordi hun får dårlig samvittighet av å avvise oppringningene mine. Ny variant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå