ASCIWhite Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tenk så fint når vi i vår generasjon havner på gamlehjem ! Vi kommer sikkert til og ha bredbånd og alt mulig snop, de generasjonene som har vært før har jo ikke akkurat hatt noe gøy og gjør på, så tiden har sikkert gått utrolig treigt for dem.... Bare en tanke som slo meg sånn ploootselig Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 En ting er hvertfall sikkert, de eldre gir blanke i om de har bredbånd eller ikke i dag. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ser for meg en haug med gamlinger som sitter aa spiller MOHAA paa lan , vel og merke litt daarlige reflekser kanskje , hm uansett kanskje ikke saa bra for hjertet naar man kommer opp i aarene *grin* aa spille slike spill . Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 min farfar på 85 år spiller ofte data. og surfer på internett osv... men så er han en fyr som liker veldig godt å sette seg inn i nye ting som f.eks mobiler, data og alt annet eletrisk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jeg jobber på bygging av et eldrehjem i stavern nå .. de har fiber... men det er bare til kontorene da leilighetene har ikke noe mer en analog telefon .. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 er det bildet manipulert? må bare vite det lissom men uansett, bildet eide! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hun holder jo faktisk på w, a og d! wow LOL også blomster i bakgrunnen og 60-talls sofa. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tenk så skipern det må være og bli fraga av ei gammal dame i CS da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 På UT2003 furumet var det en på 68år som spillte UT.... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 er det bildet manipulert? må bare vite det lissom men uansett, bildet eide! nei det tror jeg nok ikke! fant det på hjemmesiden til en jeg kjenner, filnavnet er jo "bestemor_spiller_CS", så jeg rekner med att han har ftt hene til å gjøre det for bildet sin skyld! men det er eit knallbra bilde! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bestemor (mormor) mi er en RACER på kabal! 745 poeng støtt! Mens bestefar (morfar) har hatt tre forskjellige mobiltelefoner de siste to årene, og måtte kjøpe ny PC fordi den gamle ikke var god nok til ADSLen han bestilte, respekt! Farfaren min har mobiltelefon, en gaaaammel Philips, som er påskrudd ca. tre dager i året elns... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 er det bildet manipulert? må bare vite det lissom men uansett, bildet eide! nei det tror jeg nok ikke! fant det på hjemmesiden til en jeg kjenner, filnavnet er jo "bestemor_spiller_CS", så jeg rekner med att han har ftt hene til å gjøre det for bildet sin skyld! men det er eit knallbra bilde! ok then Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå