Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Familie på tur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 En stolt familie på tur, ja nå yrer det av liv både på land og til vanns. Et lite tips, jeg ville plassert gåseflokken lenger til høyre, og fått mer luft foran fuglene. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 En stolt familie på tur, ja nå yrer det av liv både på land og til vanns. Et lite tips, jeg ville plassert gåseflokken lenger til høyre, og fått mer luft foran fuglene. Mvh Melvin Hei Melvin og takk for hyggelig kommentar. Dette er jo et enkelt men trivelig hverdagsbilde håper jeg. Gåseflokken har jeg med vilje plassert til venstre i bildet i" kjøreretning" for å få med kjølevannet i den svømmende flokken. Dette kan det sikkert være forskjellige meninger om, men jeg mener det gir det beste inntrykket. Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Koselig bilde, Ragnar! Det som slår meg med dette er det naturlige lys og farger, samt at du har unngått utbrenthet i de lyse partier som er veldig fort gjort på solskinnsbilder. Fotograferer du i RAW? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Koselig bilde, Ragnar! Det som slår meg med dette er det naturlige lys og farger, samt at du har unngått utbrenthet i de lyse partier som er veldig fort gjort på solskinnsbilder. Fotograferer du i RAW? Mvh Fredrik 90% fotograferes i JPEG. RAW brukes hovedsakelig når det trolig vil være nødvendig å endre hvitbalansen. Når det er fare for utbrenthet undereksponerer jeg konsekvent og lysner mørke partier i den grad jeg finner det nødvendig. Skj Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Trivelig bilde. For de av oss som er opptatt av dyr og fugl er vel dette den travleste tiden på året, verre enn julaften! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Flott bilde av familie-idyll mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Trivelig bilde. For de av oss som er opptatt av dyr og fugl er vel dette den travleste tiden på året, verre enn julaften! Travel tid fuglene, det er sikkert. Takk for hyggelig kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Flott bilde av familie-idyll mvh Torhild Tusen takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Flott og godt bilde av familieidyllen, liker panoramautsnittet og er enig i din vurdering av plassering av flokken i flata..flotte farger også. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Er det Skjell-and?! Hihi! Kunne ikke dy meg.. Virkelig koselig bilde. Flotte farger og fint lys. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Flott og godt bilde av familieidyllen, liker panoramautsnittet og er enig i din vurdering av plassering av flokken i flata..flotte farger også. Mvh Oddmund Hei Oddmund, og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Er det Skjell-and?! Hihi! Kunne ikke dy meg.. Virkelig koselig bilde. Flotte farger og fint lys. Må vel være i familie, men trolig ikke i nær slekt. Takk for munter og hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Nydelig bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Nydelig bilde!! Hilsen Tove Takk for kort, men hyggelig kommentar Tove ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg