Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei. Jeg er ny på forumet som dere ser og fant ikke på et annet nick enn AGURKBUA, ganske teit egentlig, men men det er no bare et nick : Men la oss komme til poenget... Jeg står fast i Max-Payne 2: Chapter 2, part 2.. Jeg er i et stort bygg med masse spreng stoff i røde og grønne kasser som ligger rundt om... Jeg har tatt alle folka tror jeg og da skal jeg ut til hun dama (Mona) ikke sant??? Men hvor ute skal jeg fine hun, er dte noe jeg har glemt som jeg skal gjøre eller???? Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har nettop runda spillet men kan ikke akkurat kjenne meg igjen på hvor du er i spillet. Litt mer detaljer takk? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har nettop runda spillet men kan ikke akkurat kjenne meg igjen på hvor du er i spillet. Litt mer detaljer takk? Hmmmm jeg vet ikke helt hvordan mer jeg kan forklare det... det eneste jeg kan si er at der hvor jeg er, er etter politistasjonen.. Hjalp dette litt mer eller????? Lenke til kommentar
Emenius Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mener å huske det var noe med ei heis. Se om du kan få åpnet en av heisdørene. Mulig at du må skyte noen kasser foran ei av heisdørene for å få sprengt den opp. Jeg husker dessverre ikke helt nøyaktig dette brettet. Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har også rundet spilllet og kan heller ikke huske den delen....., men hvis det er der hele dritten sprenges opp? Gi litt flere detalier :nice: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mener å huske det var noe med ei heis. Se om du kan få åpnet en av heisdørene. Mulig at du må skyte noen kasser foran ei av heisdørene for å få sprengt den opp. Jeg husker dessverre ikke helt nøyaktig dette brettet. Ja det stemmer det, greide å komme meg opp på du store kassene med sprengstoff og opp en etasje der noen folk kommer inn og de skyter mot meg og hele byggningen er på vei til å fly i lufta.... Hva gjør jeg nå??? Takk for svar... : Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mener å huske det var noe med ei heis. Se om du kan få åpnet en av heisdørene. Mulig at du må skyte noen kasser foran ei av heisdørene for å få sprengt den opp. Jeg husker dessverre ikke helt nøyaktig dette brettet. Ja det stemmer det, greide å komme meg opp på du store kassene med sprengstoff og opp en etasje der noen folk kommer inn og de skyter mot meg og hele byggningen er på vei til å fly i lufta.... Hva gjør jeg nå??? Takk for svar... : hehehe, jeg fant ut av dette også jeg måtte skyte på noen kasser med sprengstoff slik at veggen sprenger og deretter hoppe ut Edit: Det var feil, jeg skulle løpe ned en etasje osv Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg står fast nå igjen jeg :grine: Lurte på hva jeg skal gjøre når jeg er kommet til Part 3, shapter 5... Jeg er Mona og det brenner i et hus eller tivoli eller hva jeg skal kalle det... Hvet dere hva jeg skal gjøre???????? Tusen atkk for all hjelp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Bare spring i den retningen som virker fornuftig, og bruk Auto-save ofte. Det er vanligvis berre ein vei som er riktig. Du bør finne og skyte alle kasser, tønner osv som eksploderer. Nokre plasser kjem du vidare når du sprenger tønner. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Bare spring i den retningen som virker fornuftig, og bruk Auto-save ofte. Det er vanligvis berre ein vei som er riktig. Du bør finne og skyte alle kasser, tønner osv som eksploderer. Nokre plasser kjem du vidare når du sprenger tønner. Ok takker, men nå er jeg kommet til en stor glassdør eller sikkerhetsdør... vet ikke helt hvordan jeg kan få ødelagt den!! noen som vet??? Det er også mang bøkhyller og skap, et er fallt ned på det andre... Er det noe jeg skal gjøre med de eller hva??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De glassdørene kjem du ikkje forbi, de opner seg seinare i spillet. Berre fortsett og leit etter nye veier og drep alt som er. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De glassdørene kjem du ikkje forbi, de opner seg seinare i spillet. Berre fortsett og leit etter nye veier og drep alt som er. OK... Takk. Jeg skal prøve dette Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Og max payne 2 som er det mest lineære spillet noensinne Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Geeez man må vel tenke litt selv. Har ikke vært borti ett eneste skytespill der jeg har stått fast enda. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Og max payne 2 som er det mest lineære spillet noensinne Call of Duty kommer ikke så veldig langt bak. Man føler man blir skyvd på togskinner gjennom hele greia. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Slik som på noen baner i Max Payne 2 hvis du bruker litt for lang tid, så sier Max Payne "Hmm maybe I jump on to that balcony" elns. Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 husker ikke jeg heller, men MP2 er et veldig "forhåndsbestemt" spill så det er bare å gå der det går an å gå. Max hinter tilogmed hvis man går å surrer og ikke finner fram.... Agurkbua... hehe jente eller, hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå