wranggggz Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Hei. Formaterte pc'en i går og nå funker ikke den andre skjermen. Dette skjedde forrige gang jeg formaterte. Da byttet jeg bare ut skjermen. Har ikke tilgang til flere skjermer nå.Skjermen er der, men den står i power saving virker det som. LEDlyset på skjermen er blinker grønt og orange Har prøvd å bytte kabler Benq GL2450 Benq T221WA (denne funker ikke) ASUS P8H77-V LEIntel i5 3570 Sapphire radeon HD7850 Endret 11. juni 2015 av wranggggz Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Se om begge skjermene dukker opp på CCC og utvid skrivebordet til den andre skjermen. Virker som du bare kjører på en skjerm nå. Lenke til kommentar
wranggggz Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Se om begge skjermene dukker opp på CCC og utvid skrivebordet til den andre skjermen. Virker som du bare kjører på en skjerm nå. Begge skjermene dukker opp på CCC. Har gjort det. Hvis jeg trykker printscreen, så får jeg bilde av 2 skrivebord Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hm, rart. Nesten fristet å spørre om riktig input er valgt på skjermen. Mulig det er skjermen som sier farvel da.. Lenke til kommentar
wranggggz Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Hm, rart. Nesten fristet å spørre om riktig input er valgt på skjermen. Mulig det er skjermen som sier farvel da.. Blir litt vanskelig å se om det riktig input valgt på skjermen når man ikke får liv i den.. Akkurat det samme skjedde forrige gang jeg formaterte.. Skjermen skal jo ikke si farvel pga en formatering.. :S Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Test skjermen som ikke vil funke alene uten noen andre skjermer koblet til. Hvis den ikke funker da så er den muligens død. Edit; Kommer du inn på menyen på skjermen? Endret 11. juni 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
wranggggz Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Test skjermen som ikke vil funke alene uten noen andre skjermer koblet til. Hvis den ikke funker da så er den muligens død. Edit; Kommer du inn på menyen på skjermen? funker ikke alene.. kommer ikke inn på menyen på skjermen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Prøvd alle utganger på GPU også regner jeg med. Test skjermen på en annen maskin/ dekoder/ hvasomhelst også for å være sikker. Hvis det ikke fungerer så får du slenge den til resirkulering Lenke til kommentar
wranggggz Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Prøvd alle utganger på GPU også regner jeg med. Test skjermen på en annen maskin/ dekoder/ hvasomhelst også for å være sikker. Hvis det ikke fungerer så får du slenge den til resirkulering Har testet alle.. Den fungerte helt til windows var ferdig installert såvidt jeg husker.. Men at skjermen blir "ødelagt" etter formatering gir ingen mening.. Er jo 2. gang det skjer :hmm: Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Nå kom jeg på en ting som pleide å skje hos meg også, der skjermen ikke klarte valgte innstillinger og ble "out of range". Da ble også skjermen svart eller gikk i "power save mode". Enkelt sagt betyr det at skjermen ikke støtter enkelte oppløsninger. Kan det samme ha skjedd med deg og muligens? Hvis du fortsatt får tatt printscreen av andre skjermen, prøv med andre oppløsninger. Kanskje det vil hjelpe. Lenke til kommentar
wranggggz Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Nå kom jeg på en ting som pleide å skje hos meg også, der skjermen ikke klarte valgte innstillinger og ble "out of range". Da ble også skjermen svart eller gikk i "power save mode". Enkelt sagt betyr det at skjermen ikke støtter enkelte oppløsninger. Kan det samme ha skjedd med deg og muligens? Hvis du fortsatt får tatt printscreen av andre skjermen, prøv med andre oppløsninger. Kanskje det vil hjelpe. Har prøvd alt.. Kjøpte ny skjerm! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå