r0ten0n Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hvilket hovedkort, ram og cpu bør jeg kjøpe meg? skal klokke en del..... Lenke til kommentar
Zarniwoop Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Asus A7N8X Deluxe er et hovedkort som egner seg bra til klokkking (det finnes sikkert noen bedre...) XP 2500+ er en god prosessor til overklokking. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Abit NF7-S og XP2500+ er jo det som er best.. Det vil nok flere si seg enige i.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Abit NF7-S og XP2500+ er jo det som er best.. Det vil nok flere si seg enige i.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Asus A7N8X Deluxe er et hovedkort som egner seg bra til klokkking (det finnes sikkert noen bedre...) XP 2500+ er en god prosessor til overklokking. Asus=Stabilitet Abit=klokking Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hvilket hovedkort, ram og cpu bør jeg kjøpe meg? skal klokke en del..... Kjøp Abit! Har selv et gammelt Asus Hovedkort, detfunker greit nok, men man må jo dra ut strømmen til hovedkortet helle tida ellers får du ikke starta neste gang du slår data'n på. akkurat der er asus Ræva! Abit kan man ihverfall slippe og fra ut strømmen hver gang. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hvilket hovedkort, ram og cpu bør jeg kjøpe meg? skal klokke en del..... Prisklasse??? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Asus A7N8X Deluxe er et hovedkort som egner seg bra til klokkking (det finnes sikkert noen bedre...) XP 2500+ er en god prosessor til overklokking. Asus=Stabilitet Abit=klokking Ikke helt enig der. Abit er like stabilt som Asus, mener nå jeg ihvertfall. Alt i alt er Abit best. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hvilket hovedkort, ram og cpu bør jeg kjøpe meg? skal klokke en del..... Du bør spesifisere litt mer. Intel eller AMD spes., ellers utvikler det seg til skittkasting ASAP. Prisklasse hadde også vært fint å vite Jeg ville gått for Intel pga. overklokkingsmulighetene for f.eks. 2.4C, 2.6C og 2.8C. Prisene er også lave nå, og trolig dukker det opp enda bedre tilbud mot jul (julekalenderen?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå