AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hei! For et halvt år siden traff kjæresten min, som jeg har blitt utrolig forelsket i. Vi er inne i en veldig god periode nå, og jeg sitter med konstante sommerfugler i magen og tenker ikke på annet enn han. Jeg er i 20årene og har 2 barn, som han er utrolig flink med. Jeg trenger litt tips til hva jeg kan gjøre for å glede han! Små ting i hverdagen som gutter generelt setter pris på, osv. Forholdet har vært litt turbulent, og nå som alt er så himla flott og bra, vil jeg gjerne bare øse på med positivitet og snille gester. Jeg vet at jeg er veldig flink når det kommer til sex, for jeg digger å ha sex med han, og jeg liker veldig godt å vise han at jeg har lyst på han. Hver gang jeg ser han naken MÅ jeg ta på han, og jeg pleier spontant å plutselig suge han her og der. I bilen, i vaskehallen, mens han barberer seg og over alt. Vi prøver mye nytt og har et utrolig bra sexliv. Senest her om dagen hadde vi en hendelse med sjokoladesaus og is, det var veldig gøy Ellers liker jeg å overraske han litt av og til. Har kjøpt klær til han, og for noen uker siden kjøpte jeg det nye GTA spillet til han, ettersom han ikke kjøpte det selv fordi han ikke ville føle på at han kanskje spilte for mye. Er selv glad i dataspill, så selvsagt skulle han få GTA. Jeg gir han mye oppmerksomhet, ettersom han sier at han digger det. Hadde nok fått det uansett, for jeg er veldig glad i å komplimentere han og vise at jeg setter pris på han. Men.. Så har jeg er humør som er like ustabilt som været, og like uforutsigbart som yr.no. Jeg grubler en hel del over ditten og datten, blir usikker og redd for at han skal reise. Selv om jeg vet jo faktisk at han ikke kommer til å gjøre det, hvertfall ikke med det første. Det er veldig plagsomt for han at han stadig må minne meg på det. Men det har bedret seg kraftig, og blir bare bedre og bedre. Så lurer jeg på, hva setter DERE pris på? Hva liker du at din kjære gjør/ikke gjør, eller hva skulle du ønske at h*n gjorde? Anonymous poster hash: 91895...4df Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Menn er enkle. Så lenge sexlivet fungerer fint så trenger du ikke bekymre deg over noe annet :-) Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Er dere samboere? Kall meg gammelmodig, men jeg setter STOR pris på at gode gamle, kjønnsdiskriminerende "koneoppgaver" blir gjort. Å komme hjem til rent og ryddig hus og/eller ferdig middag, at senga blir skifta på en gang i blant og trusa vaska - ikke enig med ovenstående, sex alene holder aldri i det lange løp, selv om det er en viktig faktor. Vil også ha meg frabedt å sortere som "enkel" - men enkel å glede, absolutt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Er dere samboere? Kall meg gammelmodig, men jeg setter STOR pris på at gode gamle, kjønnsdiskriminerende "koneoppgaver" blir gjort. Å komme hjem til rent og ryddig hus og/eller ferdig middag, at senga blir skifta på en gang i blant og trusa vaska - ikke enig med ovenstående, sex alene holder aldri i det lange løp, selv om det er en viktig faktor. Vil også ha meg frabedt å sortere som "enkel" - men enkel å glede, absolutt. Nei, vi har ikke kommet så langt enda. Men vi er mye hos hverandre, og jeg prøver å varte han opp med god mat, samt overraske han med ryddig og vasket leilighet osv. Sex er så klart ikke det eneste nei, men en viktig brikke. Er veldig mye annet som er viktig også Anonymous poster hash: 91895...4df Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Menn er enkle. Så lenge sexlivet fungerer fint så trenger du ikke bekymre deg over noe annet :-) Tullprat. 4 Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Menn er enkle. Så lenge sexlivet fungerer fint så trenger du ikke bekymre deg over noe annet :-) Tullprat. Jeg tror ikke akkurat Professoren er Professor.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 En ting er sikkert , som menn har vi alle våre preferanser , noen mener sex er viktigst , andre mener et godt samspill er viktigere , andre har kun behov for den sosiale biten og tilværelsen. Med andre ord er det trolig TS som vet best hva som faktisk fungerer bra med sin kjære. Men, det aller viktigste for meg i alle fall i et forhold , er å faktisk føle hvor viktig jeg er for min kjære og at de tingene jeg gjør er noe hun setter pris på , da er det utrolig godt når man blir overrasket med en god middag eller kanskje bare et tegnserieblad / film , litt drikke og en koselig stund sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Det er utrolig deilig å få fred en gang i blant. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Menn er enkle. Så lenge sexlivet fungerer fint så trenger du ikke bekymre deg over noe annet :-) Alle menn er tydeligvis ikke like for jeg setter nå pris på flere ting enn bare sex. For min del trenger det ikke være noe stort, å ha en koselig film kveld i lag med noe godt å tygge på f,eks er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Kall det en klisje, men jeg setter pris på de små hverdagslige tingene. Måten hun tar eller ser på meg, humøret hennes, måten hun sier "Hei" med største glede hver gang jeg kommer inn døra hjemme, en dusj sammen hvor hun vasker meg etc. I stedet for å mase på om jeg skal legge meg samtidig som henne kommer det gjerne et hjerte eller en kyssesmiley på telefon, funker mye bedre Lenke til kommentar
thyes Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Kall det en klisje, men jeg setter pris på de små hverdagslige tingene. Måten hun tar eller ser på meg, humøret hennes, måten hun sier "Hei" med største glede hver gang jeg kommer inn døra hjemme, en dusj sammen hvor hun vasker meg etc. I stedet for å mase på om jeg skal legge meg samtidig som henne kommer det gjerne et hjerte eller en kyssesmiley på telefon, funker mye bedre Enig i stort sett alt du skriver, men nå skal det være sagt at noen faktisk foretrekker å dusje alene. Ei jeg var sammen med en gang skulle tilogmed bli med meg på dass.. det ble for mye av det gode! Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Kall det en klisje, men jeg setter pris på de små hverdagslige tingene. Måten hun tar eller ser på meg, humøret hennes, måten hun sier "Hei" med største glede hver gang jeg kommer inn døra hjemme, en dusj sammen hvor hun vasker meg etc. I stedet for å mase på om jeg skal legge meg samtidig som henne kommer det gjerne et hjerte eller en kyssesmiley på telefon, funker mye bedre Enig i stort sett alt du skriver, men nå skal det være sagt at noen faktisk foretrekker å dusje alene. Ei jeg var sammen med en gang skulle tilogmed bli med meg på dass.. det ble for mye av det gode! Ai. Haha! ja da blir det i overkant. Personal space er like viktig for meg som nærhet. Men hverdagsromantikk framfor tilstelte settinger som skriker "jeg vil være romantisk!" Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 synes du høres ut som en ganske bra kjæreste allerede jeg fortsetter du slik er nok det den beste gleden du kan gi 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå