ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hei. Har de siste 2 morgenen jeg har våknet sett litt størket blod i min nese. Dette er minimale mengder, og altså ikke blod som renner ut. Når jeg peller meg på busene om morgene, så er busene tørre om dere skjønner. Noen som har hatt samme greie? Tanker? Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Røyker du? Haha nei. Jeg er bare 20. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Allergi? Bruk nesespray. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Allergi? Bruk nesespray. Nei det tviler jeg på. Har også lest noe om at slimhinnene kan ha sprukket litt, også blir det tørt - blod? Kan være veldig mulig slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Røyker du? Haha nei. Jeg er bare 20. Folk på 20 kan jo røyke .. Jeg var bare 14 da jeg begynte :\ Uansett. Jeg blåser ut litt av hvert hver morgen. Noen ganger er det blod i det. Har aldri brydd meg og det er neppe farlig. Hvis du er bekymret snakk med fastlegen din. Nesen er jo en del av kroppen som kvitter seg med ymse graps/slim osv. Det er helt normalt at det kommer ut noe gørr fra her. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Haha kan da ikke være farlig? Dette er snakk om størknet blod og ikke blod som renner ut med store mengder. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Nei det er neppe farlig. Man skal være OBS på endringer i kroppen. F.eks hvis du plutselig må på do veldig ofte, eller hvis avføringen din endrer seg plutselig. Så endringer i hvordan kroppen din oppfører seg skal man være OBS på. Når det kommer til litt blod i nesa så er dette aller mest sansynlig ingen fare. Endret 11. juni 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Jupp. Så det du sier er at du også har opplevd størknet blod i nesa di? Da spesielt om morgenen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Oh yes. Hver eneste dag. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Oh yes. Hver eneste dag. Hvordan ser det ut? Er det sånn st busene dine er tørre også? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Du jeg studerer ikke dette så veldig altså. Om morgenen når jeg vasker meg så blåser jeg gørra ut av nesa. Man kan se at det er en rødfarge i det som er blod. Det er snørr for f ... ikke noe å bli helt krakilsk for. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Du jeg studerer ikke dette så veldig altså. Om morgenen når jeg vasker meg så blåser jeg gørra ut av nesa. Man kan se at det er en rødfarge i det som er blod. Det er snørr for f ... ikke noe å bli helt krakilsk for. Ja, men snørret mitt er størknet, og veldig tørt. Med blod. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Du er åpenbart svært bekymret for akkurat dette. Jeg foreslår at du tar kontakt med legen din. Du trenger ikke nødvendigvis en time, det kan holde med en samtale over telefon. Det er, som flere skriver, neppe en farlig ting, og jeg vil anta at legen din mener at det ikke er alvorlig nok til å undersøke nærmere. Du skriver at dette har pågått i to dager, og det er ikke noe å slå full alarm for. Men, ring legen din, så får du dette ut av verden! Det er ikke noe godt å gå rundt og tenke på slike ting. Lenke til kommentar
ZMBT Skrevet 11. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2015 Du er åpenbart svært bekymret for akkurat dette. Jeg foreslår at du tar kontakt med legen din. Du trenger ikke nødvendigvis en time, det kan holde med en samtale over telefon. Det er, som flere skriver, neppe en farlig ting, og jeg vil anta at legen din mener at det ikke er alvorlig nok til å undersøke nærmere. Du skriver at dette har pågått i to dager, og det er ikke noe å slå full alarm for. Men, ring legen din, så får du dette ut av verden! Det er ikke noe godt å gå rundt og tenke på slike ting. Ja, det kan jeg jo også gjøre. Men venter litt. Iom at dette bare er minimale mengder så er det unødvendig, og som jeg ser så er det mange flere som har hatt/har samme problem, som blant annet debattanten over. Hadde det vært rennende blod fra nesen, så er det en annen sak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå