Jonas Magerøy Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Spillet – basert på filmen, som er basert på spillet – har fått trailer og slippvinduSlik blir Ratchet & Clank på PlayStation 4 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Har egentlig aldri hatt sansen for disse spilla. Prøvde en gratis versjon via psn en gang, men likte det ikke. Er vel mer en Jac & Daxter type. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Quest for Booty?Det var virkelig kjedelig og gav ikke mersmak nei. Ellers har jeg fint lite opplevd denne serien her, samme med Jack & Daxter i grunn. Var vel mere en PC-gutt når PS2 herjet på markedet som verst, fikk ikke konsollen før etter 360/PS3 lanseringen faktisk. Så har vel litt med det å gjøre tenker jeg.Men det nye spillet SER godt ut, det skal det ha.Skuffende med 30fps ettersom tidligere spill har lagt seg på 60 fps linja? Om jeg har skjønt det rett ? Endret 11. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Var vel Quest for Booty ja. Har prøvd noen andre hos en kompis som er stor Rachet and Clank fan, men fant dem kjedelige. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Var vel Quest for Booty ja. Har prøvd noen andre hos en kompis som er stor Rachet and Clank fan, men fant dem kjedelige. nr1,2 og 3ern er syke spill. Quest for booty og Tools of destruction var litt for mye shooters synes jeg. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Du kan jo tro at grafikken blir som på den videoen der... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Her er ett 8 min langt gameplay klipp, ser ganske greit ut i grunn. Endret 12. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Gleder meg enormt. Ratchet And Clank for meg er blant de beste av dem spillseriene jeg har spilt. Kjøpes uten tvil! 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Så bra ut @Mala Kan nesten ikke vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå