Gå til innhold

Knoppene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint. Minner meg på at jeg burde fotografert gullregnen i bakgår'n før det er for sent.

Får meg til å tenke på Kirin Boye:

"Javisst gør det ont nær knoppar brister".

Kanskje burde gressbladet inn fra venstre fått smake kloneren da det virker noe forstyrrende så nær hovedmotiv,

Ellers god lysbruk der skyggene skaper fine linjer.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin fargetone i grønt over hele bildet som gjør det behagelig å se på.

Vennlig hilsen Ragnar

Fint. Minner meg på at jeg burde fotografert gullregnen i bakgår'n før det er for sent.

Får meg til å tenke på Kirin Boye:

"Javisst gør det ont nær knoppar brister".

Kanskje burde gressbladet inn fra venstre fått smake kloneren da det virker noe forstyrrende så nær hovedmotiv,

Ellers god lysbruk der skyggene skaper fine linjer.

Roar

Et grønt bilde fra en grønn fotograf :green:  Takk for hyggelige kommentarer begge to :new_woot:  Det er vel sol og sommer nede i Oslobygda, da blir det vel ekstra fint å fotografere gullregnen. Synd den er så giftig. :sick:

Lenke til kommentar

Makro er en spennende ting. Mye detaljer som dukker opp ved denne type fotografering. Synes du har fått det bra til her. Duse farger og fin bakgrunn, men jeg ville klonet vekk de to gress stråene på venstre side, for å få en renere bakgrunn. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Makro er en spennende ting. Mye detaljer som dukker opp ved denne type fotografering. Synes du har fått det bra til her. Duse farger og fin bakgrunn, men jeg ville klonet vekk de to gress stråene på venstre side, for å få en renere bakgrunn. :)

Hei på deg! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding :) Jeg har laget en V2 der det ene gresstrået er klonet bort, jeg synes det andre burde få stå, så ikke bakgrunnen blir for kjedelig og monoton. :)

Nå skal jeg ut og se om jeg skal finne en regndråpe...det burde ikke by på problemer, har jo kommet trillioner av dem i det siste..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...